اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر خبر داد

اعتکاف 1500 نفر در شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر از اعتکاف بیش از یک هزار و 500 نفر از مردم شوشتر در مساجد این شهرستان خبر داد.

اعتکاف 1500 نفر در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام حیدر شهریاری صبح امروز در سرکشی به مساجد برگزار کننده اعتکاف در شوشتر اظهار داشت: در سال‌جاری آمار معتکفان در سطح شهرستان شوشتر افزایش بسیار زیادی داشته است به نحوی که پیش‌بینی‌ها برای یک هزار و 200 نفر شده بود ولی آمارها تا بیش از یک هزار و 500 نفر افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه تقسیم‌بندی جمعیت با پیش‌بینی‌های انجام شده مطابقت دارد، تأکید کرد: بیش از یک هزار و 150 نفر از شرکت کنندگان زن و 350 نفر نیز از شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف شهرستان شوشتر مرد هستند که بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که بیش از 76.6 درصد از شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف سال‌جاری در شوشتر زن هستند.

شهریاری با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف شوشتر اغلب جوان هستند، تأکید کرد: در شهرستان شوشتر بیش از 78 تا80 درصد از شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف را جوانان تشکیل می‌دهد و به این دلیل برنامه‌ریزی‌های انجام شده بر اساس ردیف سنی جوانان اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول تأکید کرد: : مساجد علامه شیخ، مرتضی علی، ثامن‌الحجج(ع)،امام رضا(ع)، آل طیب، سید ناصرالدین، شیخ علی و مسجد دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر برای برگزاری مراسم اعتکاف در نظر گرفته شده‌ بودند و از همه ظرفیت این مساجد برای اعتکاف استفاده شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر با اشاره به اینکه ثبت نام برای برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد روستایی نیز آغاز شده بود، افزود: از مساجد روستایی نیز تقاضاهایی برای برگزاری مراسم اعتکاف به این سازمان رسیده بود تعداد متقاضیان کم بود و این افراد به مساجد شهری مراجعه کردند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول