اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

موضع ایران در مذاکرات 1+5 شفاف بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان گفت: حضور جمهوری اسلامی در مذاکرات 1+5 نشانه این است که ایران اسلامی در اصل گفت‌و‌گوها و برنامه‌هایش همانند گذشته شفاف و با صداقت است.

موضع ایران در مذاکرات 1+5 شفاف بود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین عباسعلی خزاعی بعد از ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان نهبندان با محکومیت توهین به ساحت مقدس امام هادی(ع) اظهار داشت: مردم شهرستان نهبندان همانند شیعیان و امت اسلامی اقدام زشت و ناپسند دشمنان اسلام و منافقین در راستای هتک حرمت به امام هادی(ع) را محکوم کرده و اعلام می‌دارند که با این حرکات موزیانه هرگز نمی‌توانند از عشق و علاقه ملت مسلمان نسبت به اهل بیت(ع) بکاهند.

وی با اشاره به ناهنجاری‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد به سیگار بسیاری از جوانان و همجواری نهبندان با کشور افغانستان تصریح کرد: با توجه به اینکه دخانیات ضررهای جسمی، مالی و اقتصادی زیادی را برای افراد به همراه دارد می‌طلبد که مردم و خانواده‌ها به این مهم توجه جدی داشته باشند.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: خانواده‌ها باید بدانند که گرفتاری نسل جوان در دام اعتیاد از همین سیگار و دخانیات جزئی آغاز می‌شود و برای اینکه فرزندانشان در دام اعتیاد گرفتار نشوند باید بر رفتار و کردار آن‌ها نظارت داشته باشند.

خزاعی به بحث مذاکرات هسته‌ای در بغداد اشاره کرد و افزود: حضور جمهوری اسلامی در مذاکرات 1+5 نشانه این است که ایران اسلامی در اصل گفت‌و‌گوها و برنامه‌هایش همانند گذشته شفاف و با صداقت است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی هرگز از انرژی هسته‌ای نمی‌خواهد به عنوان سلاح کشتار جمعی و امثال آن استفاده کند، گفت: فتوای مقام معظم رهبری بر حرام بودن داشت، برداشت و انباشت سلاح هسته‌ای و اینکه ملت ایران قربانی سلاح‌های هسته‌ای و کشتار جمعی است، خود دلایل روشن و محکمی بر این ادعا هستند.

امام جمعه نهبندان با اشاره به اینکه شرکت و حضور ایران اسلامی در مذاکرات هسته‌ای 1+5 بر اصل عزت، حکمت و مصلحت است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی همیشه در مجامع بین‌المللی از حقوق قانونی خود دفاع کرده و می‌کند و مواضع خود را به طور شفاف بیان و پیگیری می‌کند.

خزاعی تصریح کرد: کشورهای غربی و سلطه‌گران نباید در عرصه‌های بین‌المللی و مذاکراتی چون مذاکرات 1+5 پیشنهادات غیر متوازن داشته باشند.

وی به شعار سال جاری اشاره کرد و افزود: برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تمامی مسئولان و مردم باید تلاش کنند تا منویات رهبری در پایان سال محقق شود.

امام جمعه نهبندان اظهار داشت: یکی از راه‌های افزایش تولیدی ملی و بومی عدم خرید کالاهای خارجی است و مردم باید از تولید داخلی استفاده کنند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول