اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

جهاد فرهنگی در دستور کار گروه‌های جهادی قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: جهاد و تلاش فرهنگی باید در دستور کار گروه‌های جهادی قرار گیرد.

جهاد فرهنگی در دستور کار گروه‌های جهادی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی‌راد ظهر امروز در مراسم اعزام گروه جهادی عترت به منطقه شاهکو ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: نظام و انقلاب اسلامی و تمامی ارزش‌ها و دستاوردهای به دست آمده را مدیون و مرهون ائمه(ع) و تاسی و الگوبرداری از آن بزرگواران هستیم.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در حقیقت تلاشی مضاعف در عرصه‌های مختلف به ویژه سازندگی و فرهنگی دارند، تصریح کرد: در واقع افراد و اعضای این گروه‌ها فرهنگ‌های مختلف اسلامی و ارزشی را در جامعه ترویج و نهادینه می‌سازند.

فرماندار نهبندان اعضای گروه‌های جهادی را افرادی متدین، با اخلاص، متعهد و ولایت‌مدار عنوان کرد و افزود: این افراد با هدف خدمت برای محرومان جامعه تلاش و در مناطق محروم حاضر می‌شوند.

شرافتی‌راد کلمه "جهاد" را کلمه و واژه‌ای مقدس دانست و ادامه داد: گروه‌های جهادی علاوه بر سازندگی باید به جهاد و تلاش فرهنگی در مناطق محروم بیشتر توجه کنند.

وی یادآور شد: تاکنون گروه‌های جهادی در تمامی زمینه‌ها و رسالت‌های خویش مایه خیرات و برکات فراوانی بوده و به دولت در راستای خدمت‌رسانی به مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم کمک شایانی داشته و امروزه باید تلاش‌های خویش را در زمینه فرهنگی، مهارتی، اجتماعی و معنویی متمرکز کنند.

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در حقیقت با تلاش خودشان روحیه اخلاص، نوع‌دوستی، انسان‌دوستی و مهرورزی خویش را نشان می‌دهند، گفت: امروزه تلاش اعضای گروه‌های جهادی در اشاعه و تبیین و ارزش‌ها و فرهنگ سبب بیمه شدن بدنه انقلاب اسلامی شده است.

شرافتی‌راد اظهار داشت: گروه‌های جهادی با حضور خویش در روستاها و در جمع مردم سعی کنند تا مشکلات و معضلات مردم را شناسایی و آنها را به مسئولان انتقال دهند.

وی تصریح کرد: مسئولان و فرمانداری شهرستان تا حد امکان سعی کرده و می‌کند تا امکانات و زمینه‌های لازم و کافی را برای حضور گروه‌های جهادی مختلف در نهبندان فراهم آورد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول