اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون جهادگران همدان:

فرهنگ جهادی در تمام دوران‌ها تجلی یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون جهادگران استان همدان گفت: فرهنگ جهادی باید در تمام دوران‌ها تجلی یابد.

فرهنگ جهادی در تمام دوران‌ها تجلی یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، منصور رضوانی‌جلال در همایش استانی فرهنگ و مدیریت جهادی در همدان اظهار کرد: گروهی از پیشکسوتان جهادی با تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام به تأسیس کانون جهادگران در سطح کشور و به تبع آن در سطح استان‌ها کردند.

وی افزود: کانون جهادگران به صورت شورایی در سطح کشور و استان‌ها براساس انتخابات اداره می‌شود و ویژگی بارز این کانون ارتباط فعالیت‌های انجام شده در گذشته، حال و آینده به منظور بهره‌مندی بیشتر از خدمات است.

مدیرعامل کانون جهادگران استان همدان خاطرنشان کرد: در انتخابات جدید شورا با شرکت بیش از 987 نفر، پنج نفر با اخذ رأی اعتماد انتخاب شده و دارای بیش از 2 هزار عضو جهادی و بیش از 600 فرزند جهادی بوده و هم‌اکنون نیز این کانون آماده عضوگیری از افراد متقاضی است.

وی هدف از تشکیل کانون جهادگران استان را مطالعه، بررسی و تدوین تاریخ جهادی برای ارائه به جوانان، نشر فرهنگ جهادی و الگوی جهادی عنوان کرد و افزود: آنچه اعتقاد داریم به‌کارگیری فرهنگ جهادی در برنامه‌های آتی است که به همین منظور باید زیرساخت‌ها را درست کرده و در اثنای عملکرد خود فرهنگ را نیز ارتقا دهیم.

رضوانی‌جلال ادامه داد: با ایجاد این کانون عرصه فرهنگ و اشتغال را در همدان ایجاد کردیم و در مرحله نخست، تعاونی کارآفرینان جهادگر را ایجاد و 40 نفر از پیشکسوتان را به عرصه فعالیت خود وارد کردیم و کانون جهادگران توانست رتبه برتر را در کشور کسب کند.

وی تصریح کرد: تولید و فرآوری بذر توسط متخصصین بخش کشاورزی و فرزندان متخصص کارمندان جهاد، ارائه خدمات عمومی، انجام فعالیت‌هایی در بخش رایانه و انفورماتیک، حسابرسی، برگزاری دوره آموزشی ترویجی و فعالیت‌های بازرگانی واردات و صادرات، تأسیس صندوق تسهیلات مالی در حوزه‌های مختلف، ارائه تسهیلات بانکی از حق عضویت افراد و برگزاری دوره‌های توجیهی برای افراد در تخصص‌های گوناگون از اقدامات انجام شده کانون جهادگران استان است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز هدف از برگزاری همایش استانی فرهنگ و مدیریت جهادی را ارج نهادن به تلاش زحمتکشان این حوزه طی دوران پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز با تلاش نیروهای جهادی شاهد عمران و آبادانی روستاهایی هستیم که در گذشته از کم‌ترین امکانات بی‌بهره ‌بودند.

حجت‌الاسلام محمد نجفی‌زاده افزود: ملت ما تابع ولایت است و با دارا بودن این خصیصه در تمام اعصار به استقبال از خطرات رفته و انعطاف‌پذیری در مسئولیت‌ها را مورد توجه خود قرار داده است.

وی در پایان گفت: امید است روحیه جهادی در تمام اعصار ادامه یابد و بتوانیم در راستای پیشرفت و عزت انقلاب اسلامی بیش از پیش گام برداریم.

انتهای پیام/ز10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول