اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کرمان:

عشق به آموزه‌های اسلام در فرهنگ جهادی موج می‌زند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت: ولایتمداری به معنی مسیر، راه و شعار جهادی است که عشق به آموزه‌های اسلام در فرهنگ جهادی موج می‌زند و عبور از این دیدگاه خطای محض است.

عشق به آموزه‌های اسلام در فرهنگ جهادی موج می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی‌ ایمانی‌تبار صبح امروز در همایش فرهنگ و مدیریت جهادی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: جهاد سازندگی 3 هزار و 100 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که این بیانگر عمق عشق به کشور، انقلاب و ولایت است.

وی افزود: وجود این تعداد شهید و چند هزار جانباز در جهاد سازندگی این نهاد را به مقامی رسانده که مقام معظم رهبری فرمودند "اگر بخواهیم تحولی در بخش کشاورزی ایجاد کنیم، مسیر و راه آن از طریق فرهنگ و راه جهادی است".

ایمانی‌تبار تصریح کرد: ولایتمداری به معنی مسیر، راه و شعار جهادی است که عشق به آموزه‌های اسلام در فرهنگ جهادی موج می‌زند و عبور از این دیدگاه خطای محض است.

وی بیان داشت: امام خمینی (ره) درباره جهاد سازندگی فرمودند "جامعه‌ای می‌تواند درد مردم را درمان کند که با روحیه جهادی باشد" و مقام معظم رهبری همواره در این زمینه تأکیدات فراوانی بیان فرموده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان افزود: امروز باید در 4 میلیون و 100 هزار هکتار مزارع کشور برای اجرای آبیاری نوین کار جهادی صورت گیرد تا موفقیت حاصل شود که با وجود انجام کار زیاد تنها یک چهارم از این سطح در کشور انجام شده است.

وی گفت: استان کرمان جایگاه ویژه‌ای در این زمینه دارد که رسیدن به این هدف با فرهنگ جهادی و جهادگونه کار کردن میسر می شود و همه مدیران، کارشناسان و کشاورزان باید در این راستا تلاش کنند.

ایمانی‌تبار تصریح کرد: یک چهارم باغ‌های کشور در استان کرمان وجود دارد و اگر خطری که در حال حاضر این باغ‌ها را تهدید می‌کند، رفع نشود، نتیجه آن نابودی است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به جمعیت روستایی استان کرمان فرهنگ جهادی باید رونق یافته و تخصیص اعتبار و حرکتی انجام شود تا مشکلات بخش کشاورزی رفع و موفقیت صورت گیرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول