اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون فردوس خبر داد

موافقت با تشکیل 3 تعاونی کشاورزی مهر در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردوس از موافقت با تشکیل سه تعاونی کشاورزی مهر در این شهرستان خبر داد.

موافقت با تشکیل 3 تعاونی کشاورزی مهر در فردوس

حسن سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: توجه به توسعه بخش کشاورزی نقش ویژه‌ای در حفظ و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید ایفا می‌کند و تشکیل سه تعاونی کشاورزی مهر در شهرستان فردوس نیز اشتغال مناسبی را به همراه دارد.

وی سهم اشتغال شهرستان در بخش کشاورزی را رضایت‌بخش دانست و افزود: با تشکیل تعاونی‌های کشاورزی مهر و اعطای تسهیلات می‌توان ضمن ایجاد فرصت‌های شغلی جدید به توسعه اشتغال شهرستان نیز کمک کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس با اشاره به اینکه ساماندهی جویندگان کار و به ویژه فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی و اعطای تسهیلات با نرخ سود کم از مهم‌ترین سیاست‌های صندوق توسعه بخش کشاورزی است خواستار مشارکت بیشتر فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی در این بخش شد.

سروری با اشاره به جمعیت بالای فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی و توجه به اشتغال آن‌ها تصریح کرد: ورود فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی به حرفه و تخصص خود سبب افزایش توان تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید می‌شود.

وی افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی در هزینه‌های اشتغال، تأمین نهاده‌های مورد نیاز و توزیع و فروش محصولات با حداکثر منافع اعضای تعاونی، توانمندسازی اعضا در ارتباط با آموزش‌های فنی ‌و حرفه‌ای، افزایش کیفیت محصولات و مشارکت مردم در بخش کشاورزی را از اهداف شرکت‌های تعاونی، خدماتی و کشاورزی مهر عنوان کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: امید است فارغ‌التحصیلان کشاورزی جویای کار با تشکیل شرکت‌های تعاونی کشاورزی مهر در راستای اشتغال خود نقش پررنگ‌تری داشته باشند.

سروری اعطای تسهیلات با نرخ سود پایین به داوطلبان عضویت در شرکت‌های تعاونی را از اولویت‌های کاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد و گفت: تاکنون بیش از 400 نفر متقاضی اشتغال در بخش کشاورزی در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌‌اند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول