اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا تاکید کرد

کشت گلخانه‌ای هدف کشاورزی شهرضا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرضا گفت: توسعه صنعت گلخانه‌ای به عنوان مهم‌ترین راهکار صنعت کشاورزی در سطح شهرستان شهرضا مطرح است.

کشت گلخانه‌ای هدف کشاورزی شهرضا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سیدمحمدباقر محمدی در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان شهرضا با بیان این مطلب گفت: تلاش و کوشش در حوزه کشاورزی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین موهبت‌های الهی به بشر مطرح است.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته در سطح شهرستان شهرضا صنعت کشاورزی به سوی ارگانیک شدن گام برمی‌دارد و لازم است که تمامی دست‌اندرکاران حوزه کشاورزی برای نیل به این هدف بزرگ تلاش کنند.

فرماندار شهرضا با تشریح نقش کشاورزی در معادلات بین‌المللی افزود: یکی از سیاست‌هایی که امروز دنیای استکبار در حال اجرای آن در سطح جهان است بحث تحریم مواد غذایی و کشاورزی است و در این بین کشورهایی که به سمت و سوی کشاورزی مدرن و اقتصادی گام برمی‌دارند از سیاست‌های شوم مستکبران در امان هستند.

وی با اشاره به معضل کمبود آب در حوزه کشاورزی تصریح کرد: صنعت کشاورزی باید به سمتی حرکت کند که حتی یک قطره آب هم در چرخه تولید به هدر نرود و اگر با چنین رویکردی به فعالیت در عرصه کشاورزی بپردازیم در آینده‌ نزدیک شاهد خودکفایی ایران در تولید تمامی محصولات کشاورزی هستیم.

محمدی با تشریح لزوم توجه به کشت گلخانه‌ای و ترویج این صنعت در سطح شهرستان شهرضا گفت: براساس برنامه ریزی انجام گرفته باید هر سال 35 هکتار به وسعت گلخانه‌های استان افزوده شود که انتظار داریم با اتخاذ سیاست‌های سازنده سهم شهرضا که 33 درصد از این میزان است محقق شود.

وی اضافه کرد: طی سال‌های گذشته فعالیت‌های شایسته‌ای در حوزه صنعت گلخانه‌ای در شهرضا انجام گرفته است و در حال حاضر مدرن‌ترین گلخانه‌های استان اصفهان در سطح این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم عبدالرضا تاکی به عنوان رئیس جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان شهرضا معرفی شد و از خدمات جعفرعلی احسانی رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول