اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

مازندران ظرفیت داشتن صنعت در کنار کشاورزی ‌را دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: ‌مازندران ظرفیت داشتن صنعت در کنار کشاورزی ‌را دارد.

مازندران ظرفیت داشتن صنعت در کنار کشاورزی ‌را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، همایش جبهه حامیان ولایت این شهرستان با حضور مردم دوستدار ولایت، مسئولان استانی و شهرستانی، دبیر جبهه حامیان ولایت استان مازندران و دو نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه حسین نیازآذری نماینده مردم  بابل در مجلس شورای اسلامی پس از اظهار شعف از ملاقات خود با مقام معظم رهبری، لزوم سربلندی ملت ایران را اطاعت محض از مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای دانست.

 

* مازندران ظرفیت داشتن صنعت در کنار کشاورزی را دارد

 

نماینده مردم بابل در مجلس نهم در تشریح اهداف خود و دیگر نماینده بابل در مجلس، دلیل حضور خود در کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی را استفاده از سوابق علمی و اجرایی خود برای خدمت هرچه بیشتر به مردم بابل اعلام کرد.

حسین نیازآذری تاکید کرد: استان مازندران و بابل ظرفیت داشتن کشاورزی در کنار صنعت را دارد و به همین دلیل بنده کمیسیون کشاورزی و حجت‌الاسلام ناصری دیگر نماینده مردم بابل در مجلس کمیسیون صنایع و معادن را انتخاب کردیم.

* محوریت فعالیت نیروهای ارزشی جذب حداکثری و دفع به ضرورت

در ادامه حجت‌الاسلام علی اکبر ناصری دیگر نماینده مردم بابل در مجلس نهم نیز با تشریح فرمایشات و انتظارات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس نهم با اشاره به فرازی از فرمایش معظم له که فرمودند:"نمایندگان مجلس نهم با توجه به شاخص‌های یک قانون خوب و معیارهای نظارت صحیح به وظایف خود عمل کنند" بر عمل به این رهنمودها تاکید کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه جبهه حامیان ولایت باید با محوریت اصول و ولایت به جذب حداکثری و دفع حداقلی بپردازد از فعالیت‌های این جبهه در سطح کشور و استان قدردانی کرد.

نماینده مردم بابل در مجلس نهم محوریت فعالیت نیروهای ارزشی را جذب حداکثری و دفع به ضرورت ذکر کرد.

مسئول جبهه حامیان ولایت شهرستان بابل نیز با بیان اینکه دشمن هر روز شیوه‌های جدیدی را بکار می‌گیرد تا به مردم، انقلاب و ولایت صدمه وارد کنند، تصریح کرد: اما نیروهای ارزشی جبهه حامیان ولایت با اتحاد و یکپارچگی آمادگی انجام پاتک موفقیت‌آمیز بر علیه دشمنان را دارند.

نقی سلیمانی با اشاره به دیدار خود با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امام جمعه بابل و دریافت ابلاغ خود از دستان وی خاطرنشان کرد: ایشان از جبهه حامیان ولایت انتظار دارند تا بیش از پیش تحزب را در سطح جامعه ترویج دهد.

وی بهترین راه برای عملی کردن این خواسته امام جمعه بابل را تشکیل هرچه سریع‌تر کمیته‌های گوناگون این جبهه در سطح شهرستان بابل عنوان کرد.

این مسئول تصریح کرد: اگر نبود اعتقاد به اصل ولایت و پیروی از امام و رهبری امروز از روحیه مقابله با دشمن نیز خبری نبود.

مسئول جبهه حامیان ولایت شهرستان بابل تاکید کرد: مهم‌ترین اصل در ماندگاری انقلاب اسلامی اعتقاد به نظام ولایت فقیه است.

* پرهیز از هرگونه تخریب

در ادامه این جلسه، دبیر جبهه حامیان ولایت استان مازندران با اشاره به نقش پررنگ و تاثیرگذار نمایندگان مردم بابل در مجلس تاکید کرد: تمامی استعداد جبهه حامیان ولایت کشور و استان در خدمت دو نماینده اصولگرای این شهرستان در مجلس شورای اسلامی است تا این عزیزان بتوانند بیش از گذشته به ارائه خدمت به مردم بابل بپردازند.

کوروش گرجی با تاکید بر پرهیز از هرگونه تخریب اظهار داشت: اساس کار جبهه حامیان ولایت، جذب حداکثری و دفع حداقلی است که مدنظر مقام معظم رهبری نیز است و از تمامی نیروهای ارزشی و ولایی دعوت می‌شود تا صرفنظر از سلایق سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خود، همچنان زیر چتر ولایت که عمود و خیمه نظام است، جمع شوند.

در پایان این مراسم باشکوه، دو قاب مزین به تصویر مبارک مقام معظم رهبری از سوی جبهه حامیان ولایت مازندران به حجت‌الاسلام و المسلمین ناصری و حسین نیازآذری نمایندگان مردم بابل در مجلس نهم اهدا شد.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول