اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دهگلان اعلام کرد

اجرای 674 پروژه کشاورزی در دهگلان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار دهگلان از اجرای 674 پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

اجرای 674 پروژه کشاورزی در دهگلان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، راشد عزیزی پیش‌ازظهر امروز در جلسه اجرای طرح توسعه کشاورزی شهرستان دهگلان اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 674 پروژه با اعتبار بالغ بر 50 میلیارد تومان در کارگروه طرح توسعه بخش کشاورزی دهگلان تصویب و به مرحله اجرا در آمده است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال یک‌هزار و 64 نفر فراهم می‌شود.

معاون فرماندار دهگلان با بیان اینکه اجرای کامل طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان موجب تقویت بیش از پیش حوزه کشاورزی و حل مشکل بیکاری می‌شود، تصریح کرد: توسعه مشاغل کشاورزی از اولویت‌های دولت است و مسئولان محلی باید برنامه‌های خود را در این راستا تعریف و اجرا کنند.

عزیزی به نقش مهم نواحی روستایی در اقتصاد ملی از طریق کشاورزی اشاره کرد و افزود: برای تدوام و افزایش این نقش به‌ویژه در زمینه امنیت غذایی پایدار نواحی روستایی به‌عنوان عرصه مهم این فعالیت باید مورد توجه مسئولان قرار گیرند.

وی به تصویب 69 طرح کشاورزی در بخش‌های آب و خاک، مکانیزاسیون در این جلسه اشاره کرد و گفت: واگذاری تراکتور 4 و 6 سلیندرتراکتور نیوهلند و کمباین و تراکتور باغی به همراه ادوات به کشاورزان، تولیدات گیاهی طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و طرح‌های صنعتی پرواربندی گوساله و گاوداری شیری، مرغداری‌ها، نوسازی جایگاه دام، خرید دام و گوسفند داشتی، از جمله طرح‌های تصویب شده در این جلسه است.

به گفته معاون فرماندار دهگلان، با اجرای این طرح‌ها با صرف اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان برای182 نفر شغل ایجاد می‌شود.

عزیزی در پایان از مکان‌یابی 239 هکتار از اراضی ملی این شهرستان به منظور اجرای طرح توسعه کشاورزی خبر داد و خواستار اجرای طرح‌های کشاورزی در کوتاه‌ترین زمان شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول