اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر عنوان کرد

ضرورت مهار آب‌های روان شهرستان اهر برای تأمین آب کشاورزی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شهرستان اهر آ‌ب‌های روان جاری می‌شود، بر مهار آ‌ب‌های روان برای تأمین آب کشاورزی تأکید کرد.

ضرورت مهار آب‌های روان شهرستان اهر برای تأمین آب کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی‌باباجان بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه شهرستان اهر اظهار کرد: با ساخت سدهای معیشتی و کنترل آب می‌توانیم ضمن تأمین آب مورد نیاز کشاورزی، زمینه توسعه بخش کشاورزی را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در کنار خاک خوب، آب و سد، نیروی انسانی کارا، مدیر و متخصص در شهرستان اهر وجود دارد، افزود: با افزایش پایاب سد ستارخان بخش کشاورزی شهرستان اهر بیش از این باید توسعه یابد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش‌های دامداری، کشاورزی، صنعتی و معدنی از عوامل اشتغال و درآمد شهرستان اهر است، اظهار کرد: در بخش معدن کارهایی انجام می‌شود اما باید در بخش‌های کشاورزی و دامداری نیز برنامه‌ریزی برای تولید محصولات از لحاظ کمی و کیفی انجام شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، تأمین نیاز اساسی کشور، پایه اقتصادی و پایه زندگی مردم را در نتیجه زحمات کشاورزان دانست.

وی با بیان اینکه امروز گندم به‌عنوان محصول استراتژی در دنیا حرف اول را می‌زند، افزود: اگر کشوری در تولید گندم خودکفا باشد به جایی وابسته و نیازمند نخواهد بود.

نماینده اهر در مجلس گفت: اگر نتوان در تولید گندم به خودکفایی رسید، افزون‌طلبان و زورگویان از این حربه استفاده خواهند کرد و در القا کردن مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از هیچ‌کاری دریغ نمی‌کنند. 

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول