اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرک‌های صنعتی بویین‌زهرا عنوان کرد

برگزاری 310 دوره آموزشی برای کارکنان صنایع کوچک قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌‌زهرا از برگزاری 310 دوره آموزشی از آغاز سال 85 تا‌کنون برای کارکنان، مدیران و کارمندان سازمان صنایع کوچک استان قزوین عنوان کرد.

برگزاری 310 دوره آموزشی برای کارکنان صنایع کوچک قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا حسین اسدی عصر امروز در دیدار جمعی از صنعت‌کاران شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه واحد صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با تلاش‌های صورت گرفته از آغاز سال 85 تا‌کنون آموزش‌ها و برنامه‌های توجیهی و ویژه مورد نیاز برای خود را شروع کرده است، اظهار کرد: این آموزش‌ها که در حوزه صنایع کم‌حجم و کوچک است، بنا‌بر قوانین موجود سازمان شهرک‌های صنعتی در کشور در سه سطح مدیریتی، مهارتی و نیز بخش کارآفرینی و اشتغال برای جوانان و بیکاران به کار می‌آید.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به جمع‌آوری دقیق آمار‌های برپایی دوره‌های تئوری و علمی در این زمینه عنوان کرد: از فروردین سال 1385 تا اردیبهشت‌ماه سال جاری به طور کل بیش از 310 دوره ویژه و تخصصی در کانون شهرک‌های صنعتی استان قزوین و نواحی صنعتی دیگر این استان تشکیل شده که رشد قابل توجهی را داشته است.

وی با اشاره به اینکه چهار هزار و 845 نفر در این دوره‌ها و مجموعه کلاس‌های آموزشی صنعتی حضور یافته‌اند، اضافه کرد: بیش 102 هزار و 468 نفر ساعت آموزشی برای مدیران، کارکنان صنایع، و مجموعه کارمندان صنایع کوچک و تبدیلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین برگزار شده است.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه تور‌های صنعتی در نواحی صنعتی استان قزوین طول سال در سه بخش متوالی و پشت سر هم انجام می‌گیرد، بیان کرد: صاحبان و مدیران صنایع، دانشجویان، اساتید، سازمان‌ها، و همچنین دوایر دولتی بخش‌های مختلفی هستند که در این تور‌های صنعتی شرکت کرده و از مطالب آن بهره‌مند می‌شوند.

اسدی ادامه داد: از آغاز سال 85 تا نیمه نخست سال گذشته به طور کل بالغ بر 40 تور صنعتی با شرکت و بازدید 800 نفر از مدیران و پرسنل شهرک‌ها و نوحای صنعتی استان قزوین برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف و برنامه‌های بسیار مهم در برگزاری مداوم تور‌های صنعتی و عمرانی انتقال تجربیات، دانش‌های عمومی و مهارتی و نیز آشنایی بیشتر با واحد‌های فنی و تکنولوژی در حوزه صنعت است، خاطرنشان کرد: برپایی اینگونه تور‌ها می‌تواند تأثیر و نقش بسزایی را در بین صنایع کوچک و نمونه کشوری و استانی داشته باشد.

مدیر شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه در حوزه تور‌های دانشجویی ویژه دانشجویان و هنرجویان علوم فنی و حرفه‌ای نیز تلاش‌ها و برنامه‌های زیادی صورت گرفته است، تصریح کرد: آشنایی و ارتباط صنایع و دانشگاه در راستای استفاده و بهره‌وری از امکانات یکدیگر از اهداف گسترش این تور‌ها در حوزه دانشجویی محسوب می‌شود.

اسدی در خاتمه با بیان اینکه در واحد برپایی تور‌های ویژه تعالی و توسعه نیز خدمات بسیار ارزنده‌ای از سوی سازمان شهرک‌های صنعتی استان قزوین انجام گرفته است، گفت: آشنایی و پیوند هر‌چه بیشتر مردم با هنر‌های صنعتی، نیز ارائه راهکار‌های مناسب و پر‌بازده برای رفع معضلات و مشکلات مابین شهرک‌ها و دوایر دولتی و سازمانی از اهداف توسعه تور‌های تعالی است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول