اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تصویب قوانین کارساز

باید واقعیت‌ها و مشکلات صنایع به نمایندگان انتقال داده شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید واقعیت‌ها، مشکلات و درگیری‌هایی که صنعت با آن مواجه است به نمایندگان انتقال داده شود تا نمایندگان بتواند با تصویب قوانین کارشناسی شده آن را برطرف سازند.

باید واقعیت‌ها و مشکلات صنایع به نمایندگان انتقال داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد جواد کریمی ظهر امروز در نخستین بازدید از حوزه شهرک‌های صنعتی و نشست مشترک مدیران واحدهای منتخب این شهرک درباره برگزاری این نشست با صنعت‌گران و صاحبان صنایع اظهار کرد: اکنون این افتخار وجود دارد که صادرات ما به کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی انجام شده و این امید را داریم تا تمام بازارهای هدف را زیر پوشش قرار دهیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به طور کلی اگر بخواهیم مشکلات تولید را حل کنیم با سه رکن اصلی مجلس دولت و تولید کنندگان مواجه خواهیم بود، افزود: در حوزه مجلس باید واقعیت‌ها، مشکلات و درگیری‌هایی که صنعت با آن مواجه است به نمایندگان انتقال داده شود تا نمایندگان بتوانند با به تصویب رساندن یک قانون کارشناسی شده آن را برطرف سازند.

وی با بیان اینکه قطعاً درصد قابل توجهی از مشکلات در فضای سرمایه‌گذاری و نیروی کار است، افزود: در مقابل می‌توان با برنامه‌ریزی‌‌های مدون این مشکلات را برطرف کرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند اگر مفاسد حل نشود بحث تولید هم حل نمی‌شود و اگر فضای اقتصادی فعال نباشد سرمایه‌گذار به راحتی سرمایه‌گذاری نمی‌کند، تاکید کرد: برای حل معضلات و مشکلات باید صاحبان صنایع به نمایندگان خود مراجعه و هم‌چنین سیستم اداری استان نیز باید وقت بیشتری را به بحث تولید اختصاص دهد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول