اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس تاکید کرد

لزوم ایجاد صنایع تبدیلی در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی بر ایجاد صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد.

لزوم ایجاد صنایع تبدیلی در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سلیمان عباسی صبح امروز در جمع سرمایه‌گذاران این شهرستان در سالن اجتماعات فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به اینکه شهرستان گنبدکاووس در بخش کشاورزی رتبه‌های نخست را دارد اما از صنایع تبدیلی کشاورزی برخوردار نیست.

وی اظهار داشت: در دیداری که با وزیر صنعت معدن و تجارت داشتیم با تشریح ویژگی‌های شهرستان گنبدکاووس مسئله ایجاد منطقه آزاد تجاری را پیشنهاد کردیم که اگر این پیشنهاد اجرا شود مزایای زیادی را از لحاظ اقتصادی برای منطقه خواهد داشت.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی بر اطلاع‌رسانی بانک‌ها به سرمایه‌گذاران در خصوص تسهیلات دولت برای حمایت از تولید تاکید کرد و با اشاره به نقش بانک‌ها در تامین تسهیلات تأکید کرد: مسئولان باید مسیر تولید را هموار کنند و حمایت از تولیدکنندگان پشتیبانی مالی را می‌خواهد و صندوق توسعه تعاون نیز برای حمایت از تولیدکنندگان است.

عباسی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مسیر را معین کرده‌اند و مسیر دولت در این زمینه مشخص است و باید نظارت خوبی در این زمینه صورت بگیرد یادآور شد: امسال در مجلس کمیسیون کار و تولید تعریف شده است تا بتوان از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی حمایت کرد.

بخشدار داشلی‌برون نیز در این جلسه پیشنهاد ایجاد شهرک صنعتی در بخش داشلی‌برون را مطرح کرد و گفت: این شهرک صنعتی می‌تواند مکملی برای شهرک‌های استان باشد.

فرهاد شیبک افزود: نزدیکی به گمرک، زمین مناسب و ارزان، نزدیکی به راه آهن، فراهم بودن زیرساخت‌ها و نزدیکی به بازارهای آسیای میانه از مزایای ایجاد شهرک صنعتی در بخش داشلی‌برون است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول