اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

ایجاد کمیته دائمی توسعه صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری از ایجاد کمیته دائمی توسعه صنایع دستی در این استان خبر داد.

ایجاد کمیته دائمی توسعه صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی بعدازظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی اشتغال این استان اظهار داشت: اشتغال همچنان به عنوان یکی از مهم‎ترین دغدغه جوانان و خانواده‌ها مطرح است که باید نسبت به آن اهتمام لازم در استان وجود داشته باشد.

وی به اقدامات انجام شده در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای متقاضیان شغل در این استان اشاره کرد و افزود: در این استان طی سال 89 و 90 بیش از آنچه در سند اشتغال تعهد شده بود، شغل ایجاد شد.

عنابستانی ادامه داد: ما در ایجاد فرصت‎های شغلی زمینه انتخاب شغل را برای همگان باز گذاشته‎ایم و چنانچه کسی از شغل فعلی خود راضی نباشد، می‎تواند با توجه به شرایط پیش‌بینی شده، شغل بهتر و مورد علاقه‌اش را پیدا کند.

وی از صنایع دستی و گردشگری در این استان به عنوان یکی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های مهم برای ایجاد فرصت‎های شغلی در این استان یاد کرد و گفت: صنایع دستی و گردشگری این استان با توجه به برخورداری از شرایط خاص و ویژه می‎تواند بخش عمده‎ای از فرصت‎های شغلی را به خود اختصاص دهد.

عنابستانی بر ضرورت فرآهم آوردن بسترهای تحقق این مهم در حوزه صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد و افزود: باید مقوله آموزش را در این راستا گسترش بدهیم تا به چشم‎انداز مورد انتظار در بخش صنایع دستی و گردشگری دست یابیم که این مسئله با توجه به توانایی صنایع دستی و گردشگری در راستای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در این استان شدنی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری از ایجاد چند کمیته دائمی زیر مجموعه کارگروه اقتصادی در این استان خبر داد و گفت: برای صنایع دستی کمیته‎ای دائمی در ذیل کارگروه اقتصادی تشکیل خواهد شد و دبیری آن را مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر عهده خواهد داشت.

به گفته عنابستانی تمام تصمیمات از آموزش تا حمایت و تبدیل شغل در این کمیته پیگیری خواهد شد و گزارش‎های آن به کارگروه اشتغال ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول