اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد

فعالان صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: از فعالان و هنرمندان رشته‌های مختلف صنایع‌دستی در آیینی که به مناسبت اختتامیه هفته صنایع‌دستی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، تجلیل شد.

فعالان صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علیرضا ایزدی یکشنبه شب در جمع فعالان و هنرمندان صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشستی که در سالروز مبعث پیامبر اکرم برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری با اعتباراتی که در حوزه ملی دریافت کردیم شاهد تحول و تغییر در وضعیت کنونی حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی، میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

مدیرکل صنایع‌دستی، میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: سال 91 را باید سال تکمیل و شکوفایی پروژه‌های سال 90 در سه حوزه کاری این اداره‌ کل نامید.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته توانستیم دریافت اعتبارات ملی را در این سال افزایش دهیم تا در کنار اعتبارات استانی که بدون شک با نگاه مثبت و عنایت مجموعه استانداری مواجه خواهد شد، بتوانیم اقدامات مؤثری را در تکمیل کارهای نیمه‌تمام انجام دهیم.

ایزدی ایجاد زیرساخت‌های گردشگری برای جذب گردشگران بیشتر و نزدیک ‌شدن به افق 1404 مورد نظر رهبری را در کنار بهره‌برداری از پروژه‌های مهم در هر سه حوزه کاری از اهداف این سازمان در سال 91 دانست.

وی عنوان کرد: هنرمندان بسیار قابلی در حوزه صنایع دستی این استان مشغول به فعالیت هستند که در جشنواره‌ها و همایش‌های بین‌المللی از دست رئیس‌ جمهور و معاونان ایشان به‌ عنوان هنرمند برتر جایزه دریافت کردند.

مدیرکل صنایع‌دستی، میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به هفته صنایع دستی افزود: نمایشگاهی که به همین مناسبت در پارک ساحلی یاسوج برگزار کردیم با استقبال بسیار خوب مردم و گردشگران مواجه شد.

* نوروز 91 ایامی درخشان در تاریخ کهگیلویه و بویراحمد است

ایزدی ادامه داد: حضور در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های ملی و بین‌المللی همواره در دستور کار این اداره‌ کل بود که این مهم به معرفی محصولات صنایع‌ دستی ما کمک بسیار خوبی کرده است.

مدیرکل صنایع‌ دستی، میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش به همکاری و همراهی‌های رسانه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: رسانه‌ها در این استان به‌ ویژه رسانه ملی کمک‌های بسیاری را در معرفی این استان به کشور و دنیا داشته‌اند که جا دارد در این جمع مهم از آنها قدردانی کنم.

ایزدی نوروز 91 را ایامی ماندگار و درخشان در تاریخ این استان خواند و خاطرنشان کرد: نحوه خدمات‌رسانی و هماهنگی ستاد استقبال در سال 91 که با همکاری همه اعضا به‌ ویژه شورای شهر و شهرداری یاسوج صورت گرفت در سطح بسیار خوبی بود که خروجی آن بازخورد رضایت‌بخش از سوی گردشگران و مسافران نوروزی بود.

به گزارش فارس، در پایان این نشست از هنرمندان فعال در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی با حضور استاندار و معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول