اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلخال:

مدارس دونوبته آزاردهنده است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلخال گفت: دونوبته شدن مدارس در برخی از مناطق شهرستان خلخال آزاردهنده است که انتظار می‌رود با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این مشکل به سرعت برطرف شود.

مدارس دونوبته آزاردهنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد سعید شهابی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خلخال اظهار داشت: با احداث مدارس جدید و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام امیدواریم آخرین سال دایر بودن مدارس دو نوبته را در خلخال شاهد باشیم که انتظار می‌رود این مشکلات با همکاری خیرین و اولیای دانش‌آموزان و تأمین اعتبار ساخت و تجهیز مدارس جدید برطرف شود.

وی با انتقاد از دیر ابلاغ شدن اعتبار تعمیر و تجهیز مدارس و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تصریح کرد: 28 مدرسه خلخال به دلیل فرسودگی و قدیمی بودن ساختمان و تجهیزات مورد نیاز به تعمیرات اساسی نیاز دارد که باید نسبت به آن اقدام کرد.

شهابی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هشت مدرسه قدیمی شهر خلخال و روستاهای این منطقه در حال تخریب و بازسازی است که در این زمینه با رایزنی انجام شده با نوسازی مدارس امیدواریم تعمیرات مورد نیاز به سرعت انجام شود.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: با مرمت، تعمیر و حل مشکل کمبود فضاهای آموزشی امیدواریم از شرمندگی اولیای دانش‌آموزان و فعالان حوزه آموزش و پرورش بیرون آییم ولی برای حل مشکل کامل ساختمان مدارس این منطقه نیاز به تعمیرات اساسی در 28 مدرسه داریم.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: در کنار این اقدامات عملیات اجرایی یک مدرسه 12 کلاسه آغاز شده که با تکمیل و بهره‌برداری آن در کمترین فرصت می‌توان بر مشکل کمبود فضاهای آموزشی غلبه کرد.

به گزارش فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلخال ادامه داد: در ارزیابی کلاس‌های مورد نیاز برای دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی نیز براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمبود حادی را شاهد نیستیم و برخی کمبودهای مقطعی تا اول مهرماه برطرف می‌شود.

شهابی گفت: سال گذشته 180 میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز مدارس خلخال، شاهرود و خورش‌رستم اختصاص یافته بود که این اعتبار امسال به کمتر از 90 میلیون تومان برای سه منطقه تعدیل یافته و کاهش نشان می‌دهد.

وی در ادامه افزود: با توجه به این‌که امکان طولانی شدن زمان اجرای پروژه‌های مقاوم‌سازی مدارس تا پایان مهرماه وجود دارد با وجود کمبود فضای آموزشی هشت مدرسه خاص نیز به جمع مدارس خلخال افزوده شده که در مهرماه امسال شاهد جذب دانش‌آموز در این مدارس هستیم.

به گزارش فارس، در این جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال نیز از تعویض کف‌پوش سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی پوریای ولی خلخال با صرف 100 میلیون تومان خبر داد.

سید ناصر میرمرسلی تصریح کرد: به لحاظ اهمیت مجموعه ورزشی پوریای ولی خلخال و وجود پنج سالن اختصاصی ورزش ژیمناستیک، فوتسال، والیبال، تیراندازی و ورزش‌های رزمی در این مجموعه درب ورودی مجموعه ورزشی به اجرای سیستم سپتیک فاضلاب سالن‌های ورزشی و همچنین کف‌پوش این سالن انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای چمن مصنوعی زمین فوتبال مجموعه ورزشی پوریای ولی که از سوی دانش‌آموزان مورد درخواست بود با هماهنگی شرکت بین‌المللی خلخال دشت به عنوان حامی ورزش این شهرستان و پرداخت 50 درصد هزینه چمن مصنوعی عملیات اجرایی در این زمینه شروع می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول