اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اعلام کرد

آمادگی مدارس چهارمحال و بختیاری برای اسکان مسافران تابستانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از آمادگی مدارس این استان برای اسکان مسافران تابستانی خبر داد.

آمادگی مدارس چهارمحال و بختیاری برای اسکان مسافران تابستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حبیب نیکخو بعد از ظهر امروز در نخستین نشست ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی این استان اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و آغاز سفرهای نوروزی، مطابق سال‌های گذشته مدارس این استان از ابتدای تیر ماه تا پایان تابستان آمادگی اسکان و پذیرایی از مسافران تابستانی را دارند.

وی افزود: تمام تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده و مشکلی برای اسکان مسافران تابستانی در این استان وجود ندارد.

نیکخو تصریح کرد: آیین‎نامه مربوط به اسکان مسافران تابستانی در مدارس 18 خرداد ماه سال جاری برای تمام مدارس استان ابلاغ شده است.

وی همچنین با اشاره به اسکان مسافران در ایام نوروز در مدارس این استان، افزود: 53 هزار و 628 نفر در ایام نوروز در مدارس این استان اسکان و از امکانات ایجاد شده استفاده کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به فراهم کردن یک‌هزار و 100 کلاس برای اسکان مهمانان در ایام نوروز امسال اشاره کرد و گفت: این تعداد 30 کلاس بیشتر از تعداد کلاس آماده شده برای اسکان مسافران در ایام نوروز سال گذشته بود.

وی افزود: نقش ارزنده ستادهای اسکان در ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان و خانواده‌های آنها موجب شده تا بیشتر میهمانان رغبت بیشتری برای استفاده از امکانات ستادهای اسکان آموزش و پرورش داشته باشند.

نیکخو خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان می‌توانند با رفتار پسندیده و ارائه خدمات شایسته در معرفی ارزش‌ها، هویت تاریخی منطقه تلاش کنند و جایگاه واقعی استان را به مردم کشور انتقال و نگاه‌ها را به سمت و سوی منطقه جلب کنند.

وی همچنین با اشاره به امکانات گردشگری این استان، خاطرنشان کرد: استان چهارمحال و بختیاری توانمندی‌های بسیاری در بخش گردشگری دارد که با توجه ویژه به این بخش و بهره‌مندی از مناطق و جاذبه‌های طبیعی این استان شاهد افزایش گردشگران و مسافران داخلی و خارجی به استان خواهیم بود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول