اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهرستانی

برگزیدگان تحقیق و پژوهش مدارس شاهد کهگیلویه تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس آموزش و پرورش، مدیران مدارس و اولیاء دانش‌آموزان از برگزیدگان تحقیق و پژوهش مدارس شاهد شهرستان کهگیلویه تجلیل شد.

برگزیدگان تحقیق و پژوهش مدارس شاهد کهگیلویه تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، رئیس آموزش و پرورش این شهرستان عصر امروز در همایش تجلیل از برگزیدگان تحقیق و پژوهش مدارس شاهد اظهار داشت: امروزه توسعه و رشد در پژوهش یکی از مهم‌ترین مباحثی است که توجه کشورهای در حال توسعه را به خود معطوف داشته است.

فریدون فاطمی‌زاده گفت: مدارس شاهد ما مدارس خاص هستند و مورد توجه خاص آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت می‌باشند.

وی اضافه کرد: بسیاری از مستعدین هر شهر در مدارس شاهد جمع می‌شوند که از نظر ما برنامه‌های آن‌ها ویژه‌ بوده و دانش‌آموزان مستعد و نخبه دارند که شرایطی متفاوت نسبت به دیگران دارند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با تقدیر از مدیران و معاونین مدارس و مدیران اجرایی ابراز داشت: این خدمت‌گزاران عرصه پژوهش گام‌های اساسی برداشته‌ و زحمت کشید‌ه‌اند و کارهای خوبی هم در این زمینه صورت گرفته است.

فاطمی‌زاده خاطرنشان کرد: هر چند فاصله زیادی تا نقطه مطلوب و مد نظر داریم، اما به هر حال همین اقدامی که صورت گرفته و کاری که شما انجام دادید و رتبه‌هایی را که کسب کردید بیانگر تلاش شما در عرصه پژوهش است.

وی با بیان سخنی از حضرت امیر که فرمودند: (آموزش در کودکی همچون نقشی بر سنگ ماندگار است)، گفت: در حال حاضر آموزش و پرورش قصد توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش را در مدارس ابتدایی دارد تا این فرهنگ را در دوره ابتدایی ایجاد کند و در دوره‌های تحصیلی بالاتر آن را بسط و گسترش دهد.

 فاطمی‌زاده یادآور شد: متأسفانه در گذشته در دوره ابتدایی جایگاه تحقیق و پژوهش خالی بوده و در کتب درسی مجالی برای پرداختن به آن پیش‌بینی نشده بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه اضافه کرد: در سال جاری و در کلاس ششم ابتدایی، آموزش و پرورش کتاب تفکر و یادگیری را جهت حس پژوهش و کنجکاوی دانش‌آموزان در نظر گرفته و تلاش بر این است تنها بر محفوظات تکیه نشود و درصدی نیز به فعالیت‌های علمی اختصاص یابد.

در پایان این همایش از 78 نفر از برگزیدگان تحقیق و پژوهش مدارس شاهد شهرستان کهگیلویه با اعطاء لوح و جوایز نقدی تقدیر شد.

گفتنی است شش نفر از برگزیدگان شهرستان کهگیلویه در مرحله کشوری حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول