اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان خبر داد:

کاهش مدارس راهنمایی دو‌نوبته اصفهان در سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال جاری مدارس راهنمایی دو‌نوبته موجود در سطح استان نسبت به سال گذشته کاهش یافته‌اند.

کاهش مدارس راهنمایی دو‌نوبته اصفهان در سال جاری
سید مجید عاملیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: طرح یک‌نوبته شدن مدارس در بیشتر مدارس ابتدایی استان اجرا شده است و طی سال‌های آینده مدارس راهنمایی و متوسطه اصفهان یک‌نوبته می‌شوند.
وی به رضایت‌مندی مردم نسبت به یک‌نوبته شدن مدارس اشاره کرد و افزود: بیشتر شهروندان نسبت به تحصیل فرزندان خود در نوبت صبح تمایل دارند و در حال حاضر بیشتر مدارس موجود در اصفهان یک‌نوبته شده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: یک نوبته شدن مدارس ابتدایی موجود در سطح استان با مدیریت صحیح مسئولان بر روی فضا‌ها و منابع انسانی موجود در آموزش و پرورش اصفهان میسر شده است و اصفهان به عنوان استان‌های پیشگام در راستای اجرای این طرح محسوب می‌شود.
وی به نتایج حاصل از اجرای این طرح در نظام آموزشی استان اشاره کرد و ادامه داد: حجم یک‌نوبته شدن مدارس ابتدایی هیچ تأثیر منفی در دیگر دوره‌های تحصیلی ندارد و با تحقق این موضوع فشاری به دیگر دوره‌های تحصیلی وارد نشده است.
عاملیان با اشاره به اینکه تمام مشکلات موجود در راستای یک‌نوبته شدن مدارس استان برطرف شده است، تاکید کرد: در حال حاضر مسئولان آموزش و پرورش اصفهان با برنامه‌ریزی مناسب در راستای یک‌نوبته شدن تمام مدارس ابتدایی موجود در استان حرکت می‌کنند.
وی به وضعیت مدارس دو نوبته موجود در سطح اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر وضعیت این مدارس ساماندهی شده است و اصفهان در راستای اجرای این طرح یکی از موفق‌ترین استان‌ها در سطح کشور محسوب می‌شود.  
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به کاهش مدارس راهنمایی دو‌نوبته موجود در اصفهان اضافه کرد: مدارس راهنمایی دو‌نوبته موجود در سطح استان در سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش یافته‌اند.
وی با اشاره به میزان دانش‌آموزان اصفهانی که در نوبت بعد از ظهر تحصیل می‌کنند، گفت: در حال حاضر حدود هفت درصد از دانش‌آموزان اصفهانی در نوبت بعد از ظهر اداره می‌شوند و عدم اجرای طرح یک‌نوبته شدن مدارس نسبت به این واحد‌های آموزشی به دلیل نا‌رضایتی خانواده‌های این دانش‌آموزان است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول