اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش آبپخش خبر داد

فعالیت 60 مدرسه دونوبته در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش آبپخش از فعالیت 60 مدرسه دونوبته در آبپخش خبر داد.

فعالیت 60 مدرسه دونوبته در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش بعد از ظهر امروز مراسم تجلیل از معلمان بخش آبپخش با حضور مسئولان شهرستان دشتستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهر آبپخش در سالن امام صادق (ع) این شهر برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش آبپخش در این مراسم گفت: آموزش و پرورش آبپخش مجموعه‌ای عظیم را شامل می‌شود که تمامی این بزرگواران دست در دست هم داده و برای بهبود سطح آموزش در این بخش تلاش می‌کنند.

محمود انتظامی اظهار داشت: آموزش و پرورش بخش آبپخش با دارا بودن 4 هزار دانش‌آموز درصد بالایی از جمعیت دانش‌آموزی شهرستان دشتستان را در خود جای داده و از این‌رو رفع مشکلات و مسائل این نهاد از اهمیتی بالا برخوردار است.

وی افزود: در این بخش 60 مدرسه دونوبته وجود دارد که در سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی برای توسعه تجهیزات و فضاهای آنها انجام شده است و برای تداوم این روند پیگیری‌های خود را ادامه می‌دهیم.

انتظامی با اشاره به جمعیت بالای فرهنگیان آبپخش خاطر نشان کرد: بالغ بر 400 فرهنگی در این بخش فعالیت دارند و ارائه خدمات اداری مطلوب به این فرهنگیان از اهمیتی بالا برخوردار است.

این مسئول ادامه داد: استقرار اداره آموزش و پرورش مستقل در بخش آبپخش از مسائلی است که همواره مورد تاکید مسئولان این بخش بوده و در انجام هر چه بهتر نیازهای اداری فرهنگیان این بخش اثرگذار خواهد بود.

رئیس آموزش و پرورش بخش آبپخش بیان داشت: در حال حاضر آموزش و پرورش آبپخش فاقد سالن اجتماعات است و برای برگزاری نشست‌ها و جلسات خود به اجبار باید به مدارس آبپخش مراجعه کنیم.

انتظامی تصریح کرد: در سال‌های گذشته برای احداث سالن اجتماعات در آموزش و پرورش آبپخش اقدام شده و شاهد پیشرفت 20 درصدی آن بوده‌ایم و از مسئولان شهرستان می‌خواهیم اعتبارات لازم برای تکمیل این طرح را تامین و در اختیار نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش گذارند. 

در این آیین معلمان نمونه آبپخش تجلیل شدند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول