اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بویین‌زهرا خواستار شد

گسترش انجمن‌های اولیا و مربیان در مدارس

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا تأکید کرد: گسترش انجمن‌های اولیا و مربیان در مدارس باید در اولویت برنامه‌ها و فعالیت‌های نظام آموزشی و پرورشی کشور قرار داشته باشد.

گسترش انجمن‌های اولیا و مربیان در مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا علی‌اصغر رجبی‌سگزآبادی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند داوری فعالیت‌های صورت گرفته در انجمن‌های اولیا‌ و مربیان شهرستان بویین‌زهرا در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه هرساله فعالیت‌های متعددی از سوی کانون اولیا و مربیان شهرستان بویین‌زهرا انجام می‌شود، اظهار کرد: مدارس به عنوان مهم‌ترین رکن آموزش و تربیت اسلامی در کشور هستند که با اشاعه فرهنگ ناب اسلامی در بین دانش‌آموزان می‌توانند مروج اصلی آیین‌ها و سنت‌های دینی در جامعه باشند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه خانواده‌ها نقش بسیار حیاتی و مهمی را در تربیت و پرورش فرزندان به عهده دارند، بیان کرد: جامعه اسلامی با تلاش تک‌تک جوانان و نوجوانان پاک و انقلابی خود می‌تواند موجب رشد و تعالی در جهان شده و دشمنان را خوار و ذلیل کند.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های اثر‌بخش و تأثیرگذار در راستای جذب هر‌چه بیشتر والدین به مشارکت در امور مدرسه توسعه فعالیت‌های انجمن‌های اولیا و مربیان است، عنوان کرد: توسعه هر‌چه بیشتر انجمن‌های اولیا و مربیان یکی از اهداف اصلی نظام آموزشی و پرورشی در کشور بوده و به صورت مستمر نیز هر ساله پیگیری می‌شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا با برنامه‌سازی فرهنگی برای مدیریت بیشتر دانش‌آموزان در مدارس کشور را بسیار مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگیان و مربیان تربیتی باید با ترغیب هر‌چه بیشتر دانش‌آموزان به حضور در محافل فرهنگی و دینی موجب توسعه فرهنگی و دینی در جامعه شوند.

رجبی‌سگزآبادی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در مدارس این شهرستان در راستای فعالیت‌های فرهنگی و هنری تصریح کرد: در سال گذشته برنامه‌های متعددی در این زمینه به اجرا درآمد که بسیار ارزشمند و قابل توجه بوده است.

وی لزوم همیاری هر‌چه بیشتر نهاد‌های اجرایی در شهرستان برای توسعه برنامه‌های اجتماعی برای نوجوانان و جوانان، تصریح کرد: همکاری میان بخش‌های مختلف در هر زمان می‌تواند گام بسیار مؤثری در زمینه پیشرفت و اقتدار کشور باشد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به برپایی اردو‌های سازندگی برای دانش‌آموزان در ایام تابستان، عنوان کرد: برگزاری اردو‌های جهادی موجب آشنایی هر‌چه بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ کار و کوشش می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول