اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد

انتقال مدارس دونوبته فارس به نوبت صبح

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش بر انتقال کامل مدارس دو نوبته استان فارس به نوبت صبح در سال تحصیلی آینده تأکید کرد.

انتقال مدارس دونوبته فارس به نوبت صبح

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، حمیدرضا حاجی بابایی در نشست هم‌اندیشی با شوراهای معاونان و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش فارس که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، با تشکر از تلاش‌های اداره کل آموزش و پرورش استان فارس به منظور میزبانی شایسته از مسافران نوروزی در سال 91 اظهار کرد: آمار اسکان نوروزی فرهنگیان نشان دهنده آسوده‌خاطری آنان به خاطر تلاش‌های مسؤلان آموزش و پرورش در سال گذشته بوده که منجر به افزایش آمار سفرهای نوروزی فرهنگیان شده است.

وی با بیان اینکه تولید ملی کشور، ریشه در آموزش و پرورش دارد، تصریح کرد: آموزش و پرورش مولد سرمایه انسانی در کشور است و باید در این راستا به صورت جدی برنامه‌ریزی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در این نشست‌ها قصد داریم به منظور اجرای هرچه بهتر طرح‌های تحولی در سال 91، به یک تفاهم دوجانبه با استان‌ها برسیم، افزود: نیروی انسانی مهم‌ترین عنصر آموزش و پرورش به شمار می‌آید، به همین دلیل ساماندهی نیروی انسانی از جمله طرح‌های اساسی آموزش و پرورش است.

در این نشست مباحثی از قبیل، ساماندهی نیروی انسانی، وضعیت فضاهای آموزشی، تعداد دانش‌آموزان در مدارس دولتی، تعداد مدارس دونوبته و راهکارهای انتقال آنها به نوبت صبح و غیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حاجی بابایی در این نشست، بر انتقال کامل مدارس دو نوبته استان فارس به نوبت صبح در سال تحصیلی آینده تأکید کرد.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول