اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان

مدارس گچساران به استقبال طرح هجرت 3 می‌روند

خبرگزاری فارس: معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش گچساران گفت: به منظور پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، 13 مدرسه گچساران به استقبال طرح هجرت سه می‌روند.

مدارس گچساران به استقبال طرح هجرت 3 می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامحسین رحیمی صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های طرح اوقات فراغت آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: تابستان فرصت خوب و مناسبی برای برنامه‌ریزی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت و شناسایی و عملیاتی کردن استعدادها و خلاقیت‌های دانش آموزان است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش گچساران افزود: در همین راستا آموزش و پرورش گچساران برای هدفمند کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در طول تابستان اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی می‌کند.

رحیمی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های هنری، مسابقات و اردوهای ورزشی در قالب رشته‌های مختلف و متنوع از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به تنهایی توانایی پوشش و برگزاری گسترده کلاس‌های اوقات فراغت در سطح شهرستان را ندارد، خواستار همکاری دیگر ادارات و نهادها در این زمینه شد.

رحیمی یادآور شد: قانون نیز فعالیت در این زمینه را متوجه دیگر دستگاه‌ها و اداراتی کرده است که با جوانان و نیازهای آنها در ارتباط هستند.

وی با تشریح برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان گفت: آموزش و پرورش گچساران با همکاری بسیج سازندگی سپاه پاسداران دو برنامه مهم را در نظر گرفته است.

معاون آموزش و پرورش گچساران افتتاح طرح هجرت سه در هفته اول تیرماه سال جاری با همکاری بسیج سازندگی سپاه پاسداران را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان عنوان کرد.

رحیمی ابراز داشت: با توجه به اجرای طرح 3ـ3ـ6 در گچساران، طرح هجرت سه با استفاده از توان و خلاقیت دانش‌‌آموزان به ویژه هنرآموزان فنی و حرفه‌ای به تعمیر، زیباسازی و بازسازی شش مدرسه ابتدایی و هفت مدرسه دیگر در مقاطع راهنمایی و متوسطه می‌پردازد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش گچساران، اداره نوسازی مدارس را یکی از ارکان اصلی اجرای طرح هجرت سه عنوان کرد و افزود: در راستای تأمین هزینه‌های اجرای طرح هجرت سه از جمله تهیه مواد اولیه برای هر مدرسه حدود 15 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

رحیمی با بیان اینکه طرح هجرت سه در 13 مدرسه گچساران اجرایی می‌شود، افزود: در این طرح علاوه بر برنامه‌های مرمت و نوسازی مدارس، برنامه‌های فرهنگی و قرآنی نیز برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

وی از ساماندهی هشت پایگاه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در طرح هجرت سه گچساران خبر داد و تصریح کرد: اعتبارات در نظر گرفته شده متناسب با برنامه‌های سال جدید نیست و این مقدار اعتبارات تنها جوابگوی حق‌الزحمه عوامل اجرایی و مربیان طرح هجرت سه است.

رحیمی با علام این موضوع که آموزش و پرورش گچساران از امکانات محدودی در برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت دانش آموزان برخوردار است، خواستار همکاری دیگر نهادها در این زمینه شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول