اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

وعده‎های بی‎مورد مشکلات کشاورزان را برطرف نمی‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: وعده‎های بی‎مورد نمی‎تواند مشکلات کشاورزان را برطرف کند.

وعده‎های بی‎مورد مشکلات کشاورزان را برطرف نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا صابری ‌امروز در جمع مسئولان و گروهی از کشاورزان نمونه شهرستان رامیان اظهار داشت: کشاورزی سهم عمده‎ای در تولید و اقتصاد کشور دارد لذا باید با یک فکر اساسی و کارشناسی و حمایت از زحمات کشاورزان زمینه عرضه مطلوب محصول آنان را در بازار مصرف فراهم کرد.

وی تصریح کرد: استان گلستان قطب کشاورزی است و باید با حمایت اصولی، انگیزه تلاش و افزایش تولید را در کشاورزان تقویت و زمینه ورود افراد بیشتری به عرصه کشاورزی را فراهم کنیم.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‎توجهی به کشاورزان و عدم توجه به خواسته‎های معقول و منطقی آنان استعداد اشتغالزایی در بخش کشاورزی را کاهش داده است.

صابری با اشاره به دهه پیشرفت و عدالت تاکید مقام معظم رهبری اذعان داشت: باید با تلاش دوچندان به شاخصه‎های خوبی از پیشرفت و عدالت دست پیدا کنیم و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری گام‎های اساسی و محکمی را در شکوفا کردن اقتصاد برداریم.

وی ادامه داد: متاسفانه در سال گذشته که سال جهاد اقتصادی بود به بخش کشاورزی اهمیت چندانی نشد و پاسخ خوب و قانع‎کننده‎ای برای کشاورزان نداشتیم.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: توزیع مناسب نهاده‎های کشاورزی یکی از خواسته‎های حداقلی کشاورزان است در حالی که به هیچ وجه به آن توجه نشده است.

صابری گفت: عدم تعهد دولت به کارخانجات پتروشیمی موجب شد بخش زیادی تولید کود شیمیایی در داخل کشور که از مهمترین دغدغه‎های کشاورزان است به خارج از کشور صادر و در بازارهای خارجی به فروش برسد.

وی تاکید کرد: خواسته‎های بخش کشاورزی انتظار بالا و غیرمعقولی نیست که نتوان رسیدگی کرد، منتها بی‎تجربگی‎های بعضی از مسئولان و نداشتن یک نگاه کارشناسانه، خدمات‎دهی را به بن‌بست رسانده و کشاورزی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده به عنوان نماینده مردمی که اکثرا کشاورز هستند از مسئولان تقاضای رسیدگی دارم و بی‎صبرانه منتظر شنیدن جواب قانع‎کننده مشکلات کشاورزان زحمتکش هستم و معتقدم در صورت حل مشکل کشاورزان گام بزرگی را در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری برخواهیم داشت و به عزت و عظمت کشور کمک بزرگی خواهد شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول