اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

مشکل سوخت کشاورزان را گرفتار کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل سوخت کشاورزان را گرفتار کرده است و باید برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی شود.

مشکل سوخت کشاورزان را گرفتار کرده است

سید شکرخدا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: مشکل تأمین سوخت برای کشاورزان به حدی حاد شده است که کشاورز در تأمین سوخت تراکتورهای خود نیز مانده‌اند و این مهم باید در اسرع وقت برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی رکن اساسی صنایع خوزستان است، افزود: کشاورزی رکن اساسی صنعت در خوزستان است و باید با رفع مشکلات در این بخش راه را برای توسعه پایدار در این صنعت باز کرد و در این باره مسئولان باید ارائه طریق کنند.

وی با تأکید بر اینکه در این باره جلسات مکرری برگزار شده است، تأکید کرد: در این باره جلسات زیادی برگزار شده است ولی برخی از نهادها برای رفع این مشکل تلاش چندانی از خود نشان نمی‌دهند و حتی تعهدات خود را در جلسات نادیده می‌گیرند.

موسوی با اشاره به اینکه در این مشکل به دنبال مقصر نیستیم، گفت: به دنبال آن نیستیم که چه نهادی در ایجاد این مشکل و یا عدم تلاش برای رفع این مشکل نقش دارد بلکه به دنبال آن هستیم که مشکلات کشاورزان در اسرع وقت برطرف شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: برای رفع این مشکل با استانداری و نهادهای ذی‌ربط جلساتی در روزهای دیگر برگزار خواهد شد و در این باره مشکلات کشاورزان به مسئولان ارجاع داده خواهد شد تا در این باره تصمیمات عملی اتخاذ شود.

کشاورزان خوزستانی در سال گذشته سه ماه سوخت خود را تحویل نگرفته‌اند و در شرایط کنونی نیز با دریافت 750 لیتر سوخت عملاً قادر به هیچ فعالیتی در این بخش نیستند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول