اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته جهاد کشاورزی

کشاورزان نمونه آبادانی تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: همزمان با آغاز هفته جهاد کشاورزی، در مراسمی از کشاورزان نمونه آبادانی تقدیر شد.

کشاورزان نمونه آبادانی تقدیر شدند

سیدمحمد ادریس‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در هفته جهاد کشاورزی از هشت کشاورز نمونه روستایی آبادان در بخش‌های دامداری، باغی، زراعی، آبزی و پرورش میگو تجلیل شد.

وی افزود: کشاورزان نمونه بخش آبزی‌پروری برای پرورش پنج و هفت دهم تن میگو در هر دوره شش ماه و برای بسته‌بندی 3 هزار تن فرآورده‌های آبزی، نمونه اعلام شدند.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان تصریح کرد: در بخش دامی، گاومیش‌دار نمونه برای تولید 60 تن شیر در سال، گاودار سنتی با تولید 18 تن شیر سالانه و غربال‌بندی گوشت گوساله در بخش روستایی با تولید شش تن گوشت در هر دوره 9 ماهه مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

وی ادامه داد: تولیدات کشاورزان نمونه روستایی شهرستان آبادان در بخش زراعی نیز شامل 65 تن یونجه سالانه است.

ادریس‌پور همچنین با اشاره به تولید محصول عمده کشاورزی در روستاهای آبادان خاطرنشان کرد: تولید کننده برتر خرما توانسته است در یک هکتار زمین کشاورزی 22 و هفت دهم تن محصول در سال داشته باشد.

وی از یک تسهیل‌گر نمونه زن روستایی نام برد و افزود: در بخش زنان و مردان تسهیل‌گر روستایی نیز با آموزش، برگزاری کلاس و دوره‌های مختلف کشاورزی، در روستاها فعال هستند.

این مقام مسئول در پایان گفت: امیدواریم روستائیان با فعالیت‌های مختلف بتوانند نقش مؤثری در پیشرفت کشاورزی منطقه داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول