اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

خشک‌سالی‌های اخیر خسارات سنگینی به کشاورزان پلدختر وارد کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: خشک‌سالی‌های متوالی در سال‌های اخیر موجب ضرر و زیان به کشاورزان، باغداران و دامداران این شهرستان شده است.

خشک‌سالی‌های اخیر خسارات سنگینی به کشاورزان پلدختر وارد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات روستای ولی‌عصر(عج) پلدختر با حضور جمعی از مسئولان گفت: خداوند متعال نظام اسلامی را به برکت حضرت امام خمینی(ره) و خون مطهر شهدا به مردم ایران عطا کرده است و مدیران دستگاه‌ها باید با برخوردهای اسلامی، رفتار حسنه، گفتار خوب و شفاف‌سازی در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های مردم و برطرف کردن موانع تلاش کنند.

وی گفت: خداوند ما را وامدار این ملت کرده تا همیشه از مردم جدا نشویم و هر طرح و برنامه‌ای که اجرا می‌کنیم مردم باید امیدوار باشند که در حق آنها اجحاف نشود، زیرا مردم در همه عرصه‌ها و در مراحل مختلف انقلاب اسلامی همواره حمایت و پشتیبانی خود از نظام جمهوری اسلامی را نشان داده‌اند.

لروند افزود: مسئولان باید با همت و پایمردی در جهت رفع مشکلات معیشتی و بیکاری تلاش کنند، زیرا کار برای مردم نماد بارز تبعیت از ولایت است.

به گزارش فارس گازرسانی، ساخت مدرسه راهنمایی و سالن ورزشی، اجرای طرح هادی، ترمیم آسفالت تخریب شده، مقابله با خشک‌سالی، از مهم‌ترین مواردی بود که روستاییان ولی‌عصر‌(عج) با مسئولان مطرح و خواستار آن شدند.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول