اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش ابهر تاکید کرد

لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تاکید کرد.

لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نقی عزیزخانی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان اجرایی فعالیت‌های غنی‌سازی اوقات فراغت با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: مدیران باید با فرهنگ‌سازی، تبلیغات مناسب و توجیه دانش‌آموزان و اولیای ایشان، ‌آنها را به استفاده از کالاهای ایرانی تشویق کنند.

وی به نقش آموزش و پرورش و تاثیر این ارگان بر سایر دستگاه‌های اجرایی اشاره و خاطرنشان کرد: ورودی همه دستگاه‌ها‌، خروجی‌های آموزش و پرورش بوده و نقش فرهنگیان در این زمینه قابل لمس و حیاتی است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ابهر به برنامه‌های اوقات فراغت اشاره و تصریح کرد: اوقات فراغت حساس‌ترین‌، ارزشمندترین و پربارترین اوقات فراغت یک انسان است.

وی افزود: اوقات فراغت می‌تواند مانند یک شمشیر دو لبه دانش‌آموزان را به سوی خلاقیت‌، ابتکار و نوآوری هدایت کرده و هم می‌تواند آنان را به سوی بزهکاری‌، نابهنجاری و سقوط بکشاند.

عزیزخانی اضافه کرد: این مدیران و مربیان هستند که باید با اجرای برنامه‌های متنوع و مورد علاقه دانش‌آموزان، ایشان را در قالب فعالیت‌های تابستانی هدایت کنند.

وی با بیان اینکه فلسفه غنی‌سازی اوقات فراغت جلوگیری از مفاسد اخلاقی و اجتماعی است، گفت: مسئولان باید برای این مسئله برنامه‌های مناسبی داشته باشند و با ارائه برنامه‌ها مناسب زمینه غنی‌سازی مناسب اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را فراهم کنند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ابهر افزود: به دلیل اینکه کشور ما در ردیف جوان‌ترین کشورهای جهان قرار دارد، ایجاد امکانات برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، می‌تواند در شکل‌گیری شخصیت و هویت آنان و سازندگی ایران اسلامی نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول