اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

دسترسی جوانان به امکانات اوقات فراغت تسهیل شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: علاوه بر ایجاد و توسعه امکانات و فضاهای مناسب برای بهینه‎سازی اوقات فراغت جوانان باید دسترسی این قشر به این امکانات نیز تسهیل شود.

دسترسی جوانان به امکانات اوقات فراغت تسهیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسن شنبدی ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: باید به دنبال طراحی و اجرای برنامه‎های با کیفیت باشیم و برنامه‎های پیش‌بینی شده برای اوقات فراغت جوانان فقط به منظور رفع تکلیف نباشد.

وی اضافه کرد: جوانان به‌ عنوان بالاترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی آینده‌سازان کشور هستند و امروز دشمن با اجرای ترفندهای مختلف در صدد ضربه زدن به این سرمایه عظیم است.

شنبدی ادامه داد: جوانی سرمایه ارزشمندی است و برای بهره‎مندی از این سرمایه عظیم و ارزشمند و همچنین مقابله مناسب با ترفندهای دشمنان باید برنامه‎ریزی دقیق و کارشناسی شده‎ای داشته باشیم و در این زمینه با حساسیت بیشتری عمل کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر یادآور شد: بهره‎مندی از توان و ظرفیت بالای جوانان مستلزم برنامه‎ریزی و ایجاد ساز و کارهای هدفمند مبتنی بر آموزه‎های دینی و اخلاقی است.

وی افزود: ایجاد رغبت‎های غیرفردی در کنار رغبت‌های فردی جوانان با بررسی و نظارت بر این فعالیت‎ها تاثیرات خاصی بر نهادینه شدن شخصیت جوانان دارد.

شنبدی با تاکید بر غنی‎سازی اوقات فراغت جوانان استان بوشهر خواستار ایجاد زمینه مناسب به منظور ارائه برنامه‌های متناسب با نیازها و خواسته‎های جوانان در استان شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: در شرایطی که مروجان فرهنگ و تمدن غرب با صرف هزینه‎های گزاف در صدد انزوای جوانان ما از اصالت‎ها و فرهنگ دینی خود هستند وظیفه خطیر خنثی کردن جاذبه‎های کاذب بویژه در فضاهای مجازی و سایبری بر عهده مسئولان اعم از دستگاه‎های اجرایی و سازمان‎های مردم‌نهاد است.

وی تاکید کرد: طراحی پورتال جامع اوقات فراغت جوانان به منظور ایجاد فضا در راستای اهتمام به اوقات فراغت جوانان، زمینه‌سازی برای فعال‎سازی مراکز غیردولتی در راستای غنی‎سازی و اجرای برنامه‎های فراغتی و اطلاع‌رسانی به جوانان ضروری است و باید در دستور کار مسئولان مربوط قرار گیرد.

شنبدی ارتقا و اصلاح نگرش جامعه به منظور تعمیق و تقویت فرهنگ، نهادینه‎ کردن اوقات فراغت جوانان به عنوان یک نیاز و تاثیر مثبت آن در ارتقای سلامت روانی را از مهم‎ترین برنامه‌های اوقات فراغت ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر عنوان کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول