اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه ورزش گیلان خبر داد

برپایی نمایشگاه اوقات فراغت در رشت

خبرگزاری فارس: معاون توسعه ورزش مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از برپایی نمایشگاه اوقات فراغت از 10 تا 15 تیر امسال در رشت خبر داد.

برپایی نمایشگاه اوقات فراغت در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، یحیی مسروری عصر امروز در جمع اعضای ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت استان اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی موظف هستند برنامه‌های خود را تحویل دبیرخانه ستاد در اداره کل ورزش و جوانان استان دهند تا در پرتال کشوری ثبت شده و با این کار از پراکندگی و بی‌برنامگی جلوگیری شود.

وی، با اشاره به دفترچه مشترک اوقات فراغت، ابراز کرد: برنامه‌های اوقات فراغت دستگاه‌ها پس از تکمیل به صورت دفترچه‌ای کامل در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا به راحتی بتوانند از خدمت دستگاه‌های دولتی استفاده کنند.

این مسئول، با اشاره به برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت در رشت، افزود: این نمایشگاه از 10 تا 15 تیرماه امسال برگزار می‌شود که در آن دستگاه‌های عضو در بحث اوقات فراغت برنامه‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال برنامه‌های اوقات فراغت رشد دو درصدی داشته باشد ضمن اینکه برنامه‌ها در تمام فصول سال اجرایی می‌شود و دستگاه‌های برتر مورد تشویق قرار می‌گیرند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان نیز در جلسه مذکور، اظهار کرد: دستگاه‌ها موظف هستند هر چه سریع‌تر برنامه‌های خود درحوزه اوقات فراغت را به دبیرخانه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت در اداره کل ورزش و جوانان گیلان تحویل دهند تا دفترچه مشترکی از این برنامه تدوین و تحویل مردم داده شود.

محمد بابایی با اشاره به برگزاری نخستین نشست ساماندهی امور جوانان و ورزش در استانداری گیلان افزود: از مصوبات خوب این جلسه تشکیل کار گروه اوقات فراغت و رسیدگی به طرح‌های سالم‌سازی دریا بود که بسیار حائز اهمیت است.

وی، از تمام دستگاه‌هایی که امکانات ورزشی در اختیار دارند خواست تا در ایام تعطیلات تابستان برای استقبال بیشتر جوانان اماکن ورزشی خود را به صورت نیم بها در اختیار مردم قرار دهند.

در جلسه ستاد مذکور نمایندگان 28 دستگاه اجرایی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول