اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

نمایشگاه اوقات فراغت در قم افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه اوقات فراغت با حضور معاون وزیر ورزش و امور جوانان، استاندار قم و جمعی از مدیران دستگاه‌های استان قم در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) گشایش یافت.

نمایشگاه اوقات فراغت در قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مدیر هماهنگی نمایشگاه اوقات فراغت امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه که در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار کرد: نمایشگاه اوقات فراغت طرحی است که برای نخستین بار در قم با همکاری استانداری و جمعی از نهادهای دولتی و خصوصی اجرا می‌شود.

سید علی ناظم‌زاده با اشاره به تعداد غرفه نهادهای دولتی و مؤسسه‌های خصوصی بیان کرد: در این نمایشگاه 12 غرفه نهادهای دولتی و 33 غرفه مؤسسه‌های خصوصی در کنار یکدیگر به فعالیت می‌پردازند.

وی به تبیین برنامه‌های جنبی این نمایشگاه اشاره و ابراز کرد: برگزاری 12 نشست تخصصی در حاشیه نخستین نمایشگاه اوقات فراغت از جمله برنامه‌هایی است که به آن پرداخته می‌شود.

مدیر هماهنگی نمایشگاه اوقات فراغت به دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: مسابقه آفتابگردان از جمله برنامه‌هایی است که به صورت جانبی هر شب با حضور شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

ناظم‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری یک همایش تخصصی اشاره و تصریح کرد: همایش تخصصی اوقات فراغت سالم با موضوع دانش‌های کاربردی قرن 21 در سالن جوان فرهنگسرای جوان، 30 خرداد ماه با حضور جوانان و علاقه‌مندان به این موضوع برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان به این همایش می‌توانند در حاشیه برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت ثبت‌نام کنند و به صورت رایگان در همایش تخصصی اوقات فراغت سالم شرکت کنند.

ناظم‌زاده مدت برگزاری این نمایشگاه را چهار روز عنوان کرد و گفت: نمایشگاه اوقات فراغت از تاریخ 25 تا 28 خرداد ماه پذیرای دانشجویان، دانش‌آموزان و خانواده‌ آنان است.

وی با اشاره به زمان برگزاری نخستین نمایشگاه اوقات فراغت خاطر نشان کرد: بازدیدکنندگان می‌توانند در این مدت از ساعت 10 صبح الی 13 و از ساعت 17 تا 22 از توانمندی‌هایی که در این نمایشگاه به معرض دید گذاشته شده بازدید کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول