اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران:

متدینان در مقابل ناهنجاری‌های اجتماعی خودشان را کنار نکشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: افراد مذهبی در مقابل ناهنجاری‌های اجتماعی خود را از اجتماع کنار نکشند بلکه برای حفظ ارزش‌ها با ورود به جامعه، امر به معروف و نهی از منکر کنند.

متدینان در مقابل ناهنجاری‌های اجتماعی خودشان را کنار نکشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای فرهنگی که در دفتر امام جمعه نکا برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‌هایی که در بحث حجاب و عفاف کمرنگ ظاهر می‌شوند باید دراین راستا رعایت مسائل اخلاقی و اجتماعی را انجام دهند.

وی افزود: افراد مذهبی در مقابل ناهنجاری‌های اجتماعی خود را از اجتماع کنار نکشند بلکه با ورود به جامعه، امر به معروف و نهی از منکر کنند.

*500 کانون در مساجد مازندران فعالیت دارند

ابراهیمی در ادامه با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای  اوقات فراغت در تابستان خاطرنشان کرد: اوقات فراغت از جمله زمان‌هایی است که باید جدی گرفته شود و برنامه‌ریزی مناسب برای آن انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: 500 کانون در مساجد مازندران فعالیت دارند که برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است که در همین راستا وجود کانون‌های فرهنگی دیجیتال و استفاده از نرم‌افزار و... می‌تواند تاثیر بسزایی در پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان داشته باشد.

* دستگاه قضایی در برخورد با هنجارشکنان با جدیت بیشتری وارد شود

امام جمعه نکا نیز در این جلسه با تبریک به‌مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) این روز را از اعیاد بزرگ مسلمانان یاد کرد که باید با اخوت و برادری همراه باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی با اشاره به رعایت حجاب و عفاف که دستور این جلسه بود، اظهار داشت: رعایت حجاب در اماکن عمومی و ادارات از جمله نکاتی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی گفت: دستگاه قضایی باید در برخورد با هنجارشکنان در این راستا با جدیت بیشتری وارد شود تا فضای ارزشی جامعه مدیریت شود.

* نیروی انتظامی در برخورد با بی‌حجابی بیشتر از گذشته وارد عمل شود

فرماندار نکا نیز با اشاره به مصوبات این جلسه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در برخورد با بدحجابی و بی‌حجابی بیشتر از گذشته وارد عمل شود و دستگاه قضایی نیز با برخورد و پرونده‌سازی در آگاه‌سازی تلاش کند.

رضا آزادی کناری ادامه داد: آثار مخرب بی‌حجابی، مشروبات و مواد مخدر توسط تبلیغات گسترده اطلاع‌رسانی شود.

وی بیان داشت: روسای ادارات و بانک‌ها درباره رعایت حجاب و عفاف بانوان در ادارات و نهادها تلاش کرده و اکیپی متشکل از فرماندار، دادگستری، ارشاد و سپاه از ادارات درباره حجاب و عفاف بازدید و تذکرات لازم ارائه شود.

آزادی کناری یادآور شد: بازدید مشترک بازرگانی، اصناف و فرمانده نیروی انتظامی از بازار و فروشندگان و تذکر به فروشندگان بدحجاب و بی‌حجاب انجام شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول