اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه:

رهبر فرزانه همانند اولیای دین در مقابل ظلم ایستاده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه گفت: رهبر فرزانه، خردمند و الهی انقلاب همانند اولیای معصوم دین در مقابل ظلم و ستم جهانی ایستاده‌اند و ملت ایران نیز با بصیرت و آگاهی مدافع اسلام و ارزش‌ها و پیرو ولی‌فقیه هستند.

رهبر فرزانه همانند اولیای دین در مقابل ظلم ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌ا‌لاسلام مصطفی علما پیش از ظهر امروز در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) به ذکر سجایای این امام همام پرداخت.

علما با تشریح ضرورت نگهداری از ارزش‌های اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما به رهبری امام خمینی (ره) در ادامه راه و روش انبیا (ع) و امامان معصوم است که حفظ ارزش‌ها از جمله نهضت آنان است.

وی افزود‌: در رأس نظام اسلامی ایران رهبری فرزانه، خردمند و الهی است که همانند اولیای معصوم دین در مقابل ظلم و ستم جهانی ایستاده‌اند و ملت ایران نیز با بصیرت و آگاهی مدافع اسلام و ارزش‌ها و پیرو ولی‌فقیه هستند.

علما با تأکید بر هوشیاری و آگاهی مردم از توطئه‌های همیشگی دشمنان اسلام گفت: هر جا اسلام ناب محمدی (ص) پیاده شده است، مخالفان دین که منافع خود را در خطر دیده‌اند، مقابل نظام اسلامی ایستاده‌اند و مانع از بیداری ملت‌ها می‌شوند.

امام جمعه سابق سیرجان تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که نظام اسلامی ما با رهبری حکیمانه خود توانسته‌اند این بیداری و بصیرت را به جهانیان منتقل کند، لذا دشمنان هر کار کنند شکست می‌خورند.

به گزارش فارس این مراسم با عزاداری و سینه‌زنی مردم در عزای امام موسی کاظم (ع) همراه بود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول