اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهیدان وکیلی‌ناطق:

عده‌ای از درک نعمت ولایت فقیه عاجز هستند

خبرگزاری فارس: پدر شهیدان احمد، محمود و هادی وکیلی‌ناطق گفت: وجود شخصیتی همچون مقام معظم رهبری نعمتی از جانب خداوند است اما عده‌ای از درک این نعمت عاجز هستند.

عده‌ای از درک نعمت ولایت فقیه عاجز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی وکیلی ناطق پدر شهیدان احمد، محمود و هادی در این دیدار جانشین فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) اظهار کرد: شما پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فرزندان امام خمینی(ره) و یاوران مقام معظم رهبری هستید که به‌ حق با حضور و فعالیت خود پس از هشت سال دفاع مقدس توانسته‌اید در راه اعتلای انقلاب و نظام نقش ارزشمندی را ایفا کنید.

وی افزود: شهدای ما برای دفاع از اسلام و قرآن و کشور و در راستای تبعیت از ولایت فقیه و نائب امام زمانشان پا در جبهه‌های جنگ گذاشتند و در اوج شور و نشاط جوانی جانشان را تقدیم انقلاب کرده‌اند و قطعا ما نیز در قبال حفظ اهدافی که این شهدا برای آن جان دادند، مسئول هستیم.

پدر شهیدان وکیلی‌ناطق گفت: حضرت امام خمینی(ره) خود را نوکر می‌دانست و این را بارها در پاسخ به این سئوال که چرا ملت اینقدر شما را دوست دارند اظهار کرده بود.

وی گفت: این جمله حضرت امام خمینی(ره) که در پاسخ به سئوال یک خبرنگار آلمانی در قم در اوایل حضورشان بیان داشتند که ما نوکر مردم هستیم و مردم هم نوکرشان را دوست دارند، باید مورد توجه همه مسئولان باشد.

حجت‌الاسلام وکیلی‌ناطق اظهار داشت: این جنبش‌هایی که در کشورهای منطقه شاهدش هستیم در راستای تکان خوردن زمین به واسطه انقلاب اسلامی است و این الله‌اکبرهایی که در این کشورها فریاد زده می‌شود همان الله‌اکبرهای سال 1357 است که بر زبان جوانان این سرزمین بود.

وی با بیان اینکه برای من جای تعجب است که چگونه هنوز عده‌ای با دید دنیوی به این انقلاب نگاه می‌کنند و اعتقادی نسبت به پشتیبانی خداوند از حرکت مردم در مقابله با طاغوت و استکبار ندارند تاکید کرد: خدواند متعال به این مردم نعمت‌های بی‌شماری عنایت کرده که یکی از آن وجود شخصیتی همچون مقام معظم رهبری است که به‌ حق جانشین شایسته حضرت امام خمینی(ره) هستند، اما عده‌ای از درک این نعمت عاجز هستند.

شایان ذکر است احمد در سن 19 سالگی در سال 59، محمود در سن 18 سالگی در سال 61 و هادی وکیلی‌ناطق در سن 17 سالگی در سال 65 به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول