اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مؤسسه سیره تفحص شهدا:

تمام پیشرفت‌های ایران به برکت ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: مسئول مؤسسه سیره تفحص شهدا گفت: امروز دشمن می‌داند که تمام پیشرفت‌های ایران به برکت ولایت فقیه است به همین دلیل اصل ولایت فقیه را مورد هدف قرار داده است و باید در راستای تبعیت از ولی فقیه همواره در صحنه حضور یابیم.

تمام پیشرفت‌های ایران به برکت ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان ظهر امروز در مراسم یادواره 38 شهید منطقه دشتخاک و پنج شهید گمنام مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان زرند اظهار داشت: شهادت در راه خدا از افتخارات است که نصیب هر کسی نمی‌شود و شهدا وظیفه خود را به نحو مطلوب و با افتخار انجام دادند و شاهد و ناظر اعمال ما و کشور هستند.

وی افزود: امام خمینی شهدا را پرورش داد، آنچه شهدا آفریدند از شاگردی مکتب ائمه و امام دریافت کرده بودند و ما مدیون امام و شهدا هستیم و مسلمانان و غیرمسلمانان و مظلومان دنیا مدیون امام و انقلاب ایشان هستند.

جوشقانیان با تجلیل از مقام والای شهدا و خانواده‌های معظم آنان ابراز داشت: شهدا‌ی گرانقدر ما پیروان واقعی اهل‌ بیت و ائمه معصوم (ع) بودند و با پیروی از امام حسین (ع) و یارانش در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح تا آخرین قطره خون خود ایستادگی کردند و با رشادت‌‌های خود حتی یک وجب از خاک میهن را به دست دشمن ندادند.

مسئول مؤسسه سیره تفحص شهدا به نقش و جایگاه والای شهدا پرداخت و گفت: ما نباید شهدا را فراموش کنیم، هر چه داریم از شهدا است، این  دلاورمردان بزرگ که با خون پاک خود درخت تنومند اسلام و انقلاب را آبیاری کردند و با فداکاری‌های خود رسالت بسیار عظیمی بر دوش ما گذاشتند و آن پیروی از ولایت و حفظ و حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

جوشقانیان تصریح کرد: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در راستای تبعیت از مقام معظم رهبری همواره در صحنه‌های مختلف حضور یابیم.

وی برلزوم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی جوانان با فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدا تأکید کرد و بیان داشت: آنچه موجب ثبات ارزش‌ها است توجه به ابعاد وجودی شهدا به ویژه بعد معنوی و حماسه آفرینی آنها است.

جوشقانیان افزود: امروز دشمن می‌داند که تمام پیشرفت‌های ایران اسلامی به برکت ولی فقیه است به همین دلیل اصل ولایت فقیه را مورد هدف قرار داده است و باید در راستای تبعیت از ولی فقیه همواره در صحنه حضور یابیم.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول