اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میامی:

‌ولایت‌فقیه ‌انقلاب اسلامی را از فتنه‏ و بحران‏ها‌ به سلامت عبور می‌دهد‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه میامی گفت: ‌نقش بی‏نظیر ولایت‌فقیه در هدایت امواج بشری بسیار کلیدی است و به عبارتی تنها ولی‏فقیه می‏تواند انقلاب اسلامی را از فتنه‏ها و بحران‏های مختلف به سلامت عبور دهد.

‌ولایت‌فقیه ‌انقلاب اسلامی را از فتنه‏ و بحران‏ها‌ به سلامت عبور می‌دهد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‏الاسلام سیدمرتضی موسوی عصر امروز در جمع شورای فرماندهی و نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه ناحیه میامی و رؤسای ادارات این شهرستان اظهار کرد: متأسفانه امروز دشمنان داخلی و خارجی سعی در خدشه وارد کردن به آرمان‏ها و اهداف امام دارند، بنابراین مسئولان امر باید مراقب و هوشیار باشند و نگذارند اهداف امام خمینی(ره) به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: قدم گذاشتن در راه شهدا و امام شهیدان و حفاظت از آرمان‏های امام راحل با حمایت و پشتیبانی از ولی‏فقیه امکان‏پذیر می‏شود.

امام جمعه میامی گفت: امام خمینی(ره) بسیار ساده‏زیست و بی‏توجه به امور دنیوی بودند و جوانان و نوجوانان به ویژه بسیجیان باید با اندیشه‏های معنوی و اخلاقی امام آشنا شوند و با ارتقای معنویت و اخلاق خود، آن را در جامعه نیز گسترش دهند.

حجت‏الاسلام عیسی سلیمانی، مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه میامی نیز در این نشست اظهار داشت: امام راحل براساس آموزه‏های دینی، انقلاب اسلامی را بنیان نهادند.

سلیمانی با بیان اینکه نقش مردم و حضور آنان در برپایی و تحکیم انقلاب اسلامی غیر قابل اغماض است، افزود: نقش بی‏نظیر ولایت‌فقیه در هدایت امواج بشری بسیار کلیدی است و به عبارتی تنها ولی‏فقیه می‏تواند انقلاب اسلامی را از فتنه‏ها و بحران‏های مختلف به سلامت عبور دهد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه میامی تصریح کرد: ملت مسلمان ایران در عمل ثابت کرده‏اند که به سفارش امام خمینی(ره) در حمایت از ولایت‌فقیه عمل می‏کنند و این پشتیبانی از ولی‏فقیه را در دوره‏های مختلف انقلاب اثبات کرده‏اند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول