اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

قدرت شیعی و اسلامی منطقه مدیون ولایت‌فقیه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نکا گفت: قدرت اسلامی و شیعی منطقه مدیون رهبری پیامبر‌گونه امام راحل و مقام معظم رهبری است.

قدرت شیعی و اسلامی منطقه مدیون ولایت‌فقیه است

حجت‌الاسلام محمد باقر محمدی لایینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا افزود: اندیشه‌های والای امام خمینی(ره) امروز از مرزهای جغرافیایی فراتر رفته و بیداری اسلامی جهان مدیون افکار بلند امام راحل است.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) از اندیشه‌های والایی در جریان‌‌سازی نهضت‌های مردمی و اداره حکومت برخوردار بودند که امروزه تبیین این اندیشه‌ها برای نسل جوان امری ضروری است.

امام جمعه نکا ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی از دستاوردهای ارزشمند امام راحل است که به عنوان الگویی برای تمام آزادیخواهان جهان تبدیل شده و باید این ارزش گسترده‌تر از همیشه در جهان متبلور شود و این مهم بر عهده همه اندیشمندان اسلامی و عاشق امام است تا در جهت تبیین اندیشه‌های این مرد آسمانی تلاش کنند.

لایینی خاطرنشان کرد: از مهمترین ویژگی امام راحل مردم‌داری، مردم دوستی و اعتقاد به قدرت عظیم مردم در انقلاب بوده است و به همین پشتوانه نیز انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی افزود: عبور از هشت سال جنگ تحمیلی، عبور از تحریم‌ها و بحران‌‌ها و به دست آوردن تمام موفقیت‌ها به برکت وجود همین مردم است و نباید لحظه‌ای از فکر این مردم و تلاش برای جلب رضایت و آسایش آنان غافل باشیم.

امام جمعه نکا ادامه داد: امروز ولایت و امامت مورد آماج حملات دشمن قرار گرفته که باید هوشیار باشیم و با درایت بیشتر در زمینه ولایت‌فقیه حرکت کنیم.

محمدی لایینی ولایت و رهبری را زمینه‎ساز اقتدار نظام اسلامی در دنیا دانست و گفت: امام خمینی(ره) به خوبی توانستند مسأله ولایت‌فقیه را در دنیا معرفی کنند و امروز نیز مقام معظم رهبری به عنوان رهبر جهان اسلام با درایت و هوشیاری این مهم را بر عهده دارند و بر جهانی شدن اسلام تاکید دارند.

وی در پایان تصریح کرد: حب به ولایت‌فقیه باید در تمام زندگی ما حاکم باشد تا تعالی و سعادت همیشگی نصیب حالمان شود.

انتهای‌پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول