اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

آبادگری و کارآفرینی وظیفه همه دستگاه‌هاست

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد گفت: آبادگری و کارآفرینی تنها وظیفه شهرداری نیست و همه باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

آبادگری و کارآفرینی وظیفه همه دستگاه‌هاست

علی بند علیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به لزوم تلاش و سعی مضاعف برای خدمات‌رسانی به شهروندان اظهار داشت: مسئولان و متولیان شهری در هر پست و جایگاه موظف هستند که نسبت به رسیدگی و رفع دغدغه‌ها و معضلات شهری اهتمام داشته و با جدیت به امر آبادانی و توسعه شهرها بپردازند.

شهردار فرون‌آباد گفت: شهروندان نیز باید برای رونق و آبادانی هر چه بیشتر و بهتر شهر با سایر شهرداری‌ها و ادارات همکاری و تعامل داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جدول‌گذاری معابر سطح شهر، تهیه و پخش آسفالت برای بلوارهای اصلی و ورودی شهر، محوطه‌سازی و جدول‌گذاری میادین و بوستان‌های داخلی، زیرسازی و ترمیم خیابان‌ها و کوچه‌ها، در سال گذشته انجام شده است.

علیان با اشاره به اینکه همکاری بسیار مطلوب و مناسبی میان اعضای شورای اسلامی و شهرداری فرون‌آباد وجود دارد، تصریح کرد: قطعا عامل و همکاری در هر کاری موجب پیشرفت و موفقیت در آن کار می‌شود.

شهردار فرون‌آباد تصریح کرد: همه باید برای تقویت و گسترش هر چه بیشتر و تمام عیار فرهنگ کار‌آفرینی و آبادگری در کشور تلاش کنند و این مهم تنها وظیفه شهرداری نیست.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول