اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دانسفهان:

آبادگری و کارآفرینی وظیفه همه دستگاه‌هاست

خبرگزاری فارس: شهردار دانسفهان گفت: آبادگری و کارآفرینی تنها وظیفه شهرداری نیست و همه باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

آبادگری و کارآفرینی وظیفه همه دستگاه‌هاست

محمد پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با اشاره به لزوم تلاش و سعی مضاعف برای خدمات‌رسانی به شهروندان اظهار کرد: مسئولان و متولیان شهری در هر پست و جایگاه موظف هستند که نسبت به رسیدگی و رفع دغدغه‌ها و معضلات شهری اهتمام داشته و با جدیت به امر آبادانی و توسعه شهرها بپردازند.

وی افزود: شهروندان نیز باید برای رونق و آبادانی هر چه بیشتر و بهتر شهر با شهرداری‌ها و ادارات دیگر در شهر همکاری و تعامل داشته باشند.

شهردار دانسفهان با بیان فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در بخش رامند در سال گذشته، تشریح کرد: زیباسازی فضای سبز و بهره‌گیری از جدیدترین طرح‌ها و ایده‌ها فرهنگی در راستای ایجاد فضای مفرح و شاد برای شهروندان و مشارکت با نهادها و کانون‌های فرهنگی برای برگزاری مراسم مختلف مذهبی و فرهنگی در طول سال از شاخص‌ترین برنامه‌های فرهنگی این شهرداری برای شهروندان در سال گذشته است.

پیری با اشاره به لزوم گسترش برنامه‌های اجتماعی و هنری برای شهروندان در طول ایام سال، عنوان کرد: شهرداری جزو نهادهای اصلی در ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به شهروندان است.

وی ادامه داد: اجرای ویژه‌برنامه‌های گوناگون برای جوانان و نوجوانان شهر و همچنین برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی می‌تواند تأثیر بسزایی را در اشاعه فرهنگ شهروندی میان مردم داشته باشد.

شهردار دانسفهان با بیان اینکه طرح‌های عمرانی و زیربنایی متعددی در بخش رامند به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: راه‌اندازی چند کارگاه تولیدی و بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی در شهر دانسفهان در سال گذشته انجام شده است.

پیری بیان کرد: جدول‌گذاری معابر سطح شهر، تهیه و پخش آسفالت برای بلوارهای اصلی و ورودی شهر، محوطه‌سازی و جدول‌گذاری میادین و بوستان‌های داخلی، زیرسازی و ترمیم خیابان‌ها و کوچه‌ها، بهره‌برداری از چند کارگاه و واحد فنی و حرفه‌ای و همچنین کلنگ‌زنی ساختمان دارالقرآن کریم در دو سال گذشته انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه همکاری بسیار مطلوب و مناسبی میان اعضای شورای اسلامی و شهرداری دانسفهان وجود دارد، تصریح کرد: قطعا تعامل و همکاری در هر کاری موجب پیشرفت و موفقیت در آن کار می‌شود.

شهردار دانسفهان جذب جوانان و نوجوانان علاقه‌مند و با‌انگیزه در امور مختلف فرهنگی و هنری را بسیار مهم و نتیجه‌بخش دانست و عنوان کرد: در سال جاری قصد داریم تا با برنامه‌ریزی و همکاری مدارس و کانون‌های فرهنگی دیگر نسبت به شناسایی و جذب جوانان خوش‌ذوق و مستعد در دانسفهان اقدام کنیم.

پیری تصریح کرد: همه باید برای تقویت و گسترش هر چه بیشتر و تمام عیار فرهنگ کار‌آفرینی و آبادگری در کشور تلاش کنند و این مهم تنها وظیفه شهرداری نیست.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول