اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی

کارآفرینان، کارگران و کارفرمایان نمونه فیروزکوه تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: کارآفرینان، کارگران و کارفرمایان نمونه شهرستان فیروزکوه در سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" تجلیل شدند.

کارآفرینان، کارگران و کارفرمایان نمونه فیروزکوه تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، پیش از ظهر امروز برای نخستین بار، مراسم تجلیل از کارگران، کارآفرینان و کارفرمایان نمونه شهرستان فیروزکوه در مجتمع فرهنگی هنری آفرینش این شهر و با حضور مسئولان برگزار شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه در این مراسم با اشاره به جایگاه ویژه کارگران در جامعه گفت: این مراسم برای نخستین بار در شهرستان فیروزکوه و به موازات برنامه‌‏های استانی برگزار شد.

داریوش همدانی اضافه کرد: توجه به کارگران، کارآفرینان و کارفرمایان نمونه از دستاوردهای با اهمیت دولت‏‌های نهم و دهم است.  

وی با عنوان اینکه کارگران با تلاش و زحمات بی‏‌شائبه خود چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درمی‏‌آورند، گفت: همان‏طور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند اداره امور مملکت‏‌ها به دست کارگران است؛ پس باید قدر زحمات این قشر را بدانیم و همواره قدردان آنان باشیم.

* تمرکززدایی و تفویض اختیارات به ادارات شهرستانی

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه در خصوص تمرکززدایی و تفویض اختیارات به ادارات شهرستانی گفت: در شهرستان فیروزکوه، این امر کمتر مورد توجه قرار گرفته بود.

وی تصریح کرد: با اختصاص بودجه و تفویض برخی اختیارات به شهرستان‏‌ها برنامه‏‌هایی را که در سطح استانی تاکنون برگزار می‏‌شد، در شهرستان فیروزکوه نیز اجرا خواهیم کرد.

همدانی اظهار امیدواری کرد: در سال‏‌های آینده نیز با همکاری و مشارکت کارفرمایان و کارگران این قبیل مراسم در سطح شهرستان فیروزکوه باشکوه‏‌تر برگزار شود. 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه همچنین انتخاب گروه کار نمونه استان تهران و همچنین واحد نمونه استانی را از فیروزکوه مایه مباهات و افتخار برای این شهرستان توصیف کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول