اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس بانوان هیئت کاراته استان اصفهان خبر داد

اعزام بانوی کاراته‌کا اصفهانی به رقابت‌های آسیایی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس بانوان هیئت کاراته استان اصفهان گفت: فروزان بوسعیدی فردا به رقابت‌های آسیایی کاراته در ازبکستان اعزام می‌شود.

اعزام بانوی کاراته‌کا اصفهانی به رقابت‌های آسیایی

ناهید شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: خردادماه جاری دو نفر از بانوان کاراته‌کا اصفهانی به نام‌های عاطفه عظیمی و فروزان بوسعیدی در تورنمنت بین‌المللی ترکیه شرکت کرده بودند که خانم عاطفه عظیمی رتبه سوم این رقابت‌ها و فروزان بوسعیدی نیز جایگاه دوم را کسب کرده بود.

وی ادامه داد: فروزان بوسعیدی که توانسته بود رتبه دوم این رقابت‌ها را کسب کند فردا به رقابت‌های آسیایی کاراته که در بخش کمیته در ازبکستان برگزار می‌گردد، اعزام می‌شود.

نایب رئیس بانوان هیئت کاراته استان اصفهان اذعان داشت: طی چند روز گذشته نیز کلاس استاژشیتی کاتا و هم‌چنین بازآموزی داوری برگزار شد.

وی هم‌چنین به برنامه‌های آینده بانوان هیئت کاراته استان اصفهان اشاره کرد و افزود: در ماه آینده نیز رقابت برای کمربندهای رنگی و هم‌چنین آزمون کمربند قهوه‌ای تا دان سه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول