اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور ماه

دانشگاهیان قمی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان استان قم از آغاز تشرف دانشگاهیان به عتبات عالیات از ابتدای شهریور ماه امسال خبر داد.

دانشگاهیان قمی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

محمدتقی حاج‌ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات اوایل تیر ماه پس از اعلام محتوای بسته‌های ابلاغی از سوی سازمان حج و زیارت با رویکرد جدید صورت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که قصد دارند هزینه کمتری برای تشرف به عتبات عالیات پرداخت کنند در قالب کاروان اعزام می‌شوند.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان استان قم از تشرف دانشگاهیان به عتبات در شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: پرسنل اداری دانشگاه در نیمه اول شهریور و استادان و دانشجویان در نیمه دوم شهریور به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه محدودیتی در اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات وجود ندارد گفت: به دلیل آنکه عمده دانشگاه‌های استان در شهر قم قرار دارد، بنابراین محدودیتی در اعزام دانشگاهیان وجود ندارد.

حاج ابراهیمی خاطر نشان کرد: 5 هزار و 35 نفر از دانشگاهیان قمی سال گذشته در سامانه اعزام حج عمره ثبت‌نام کردند که از این تعداد 600 نفر به حج عمره مشرف شدند.

وی ادامه داد: 30 کاروان در قالب هزار و 200 نفر در 6 ماه اول سال گذشته به عتبات عالیات اعزام شدند.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم عنوان داشت: اعزام‌شوندگان به نجف، کربلا و سامرا به مدت 9 روز به عتبات عالیات مشرف می‌شوند و بازدید از موزه‌های بغداد، کتابخانه مرجع و دیدار با برخی آیات عظام در نجف از جمله برنامه‌های سفر آنهاست.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول