اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته استان قزوین خبر داد

اعزام تیم ملی کاراته کشور به رقابت‌های غرب آسیا

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین از اعزام تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور به رقابت‌های غرب آسیا در عربستان خبر داد.

اعزام تیم ملی کاراته کشور به رقابت‌های غرب آسیا

حمیدرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قزوین اظهار کرد: تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور امشب پس از پایان اردوی این تیم در قزوین راهی رقابت‌های غرب آسیا در عربستان می‌شود.

وی بهمن عسگری را تنها نماینده قزوین در تیم ملی کاراته بزرگسالان کشور اعزامی به رقابت‌های غرب آسیا معرفی کرد و افزود: بهمن عسگری از استان قزوین در این رقابت‌ها حضور دارد.

داوری با اشاره به وضعیت جسمانی عسگری عنوان کرد: بهمن عسگری در اردوها و رقابت‌های درون‌اردویی تیم ملی بزرگسالان کاراته کشور خوب ظاهر شده است و از نظر جسمانی در سطح قابل قبولی قرار دارد.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین پیرامون اردوهای تیم ملی بزرگسالان کشور در قزوین گفت: چهارمین مرحله اردوی این تیم در قزوین در حال پیگیری است و تا پایان امروز ادامه دارد.

داوری اضافه کرد: چهارمین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور با حضور 12 ملی‌پوش به مدت سه روز در خانه کاراته شهر قزوین زیر نظر وحید و ناصر خواجه‌حسینی برای مرور تکنیک‌ها و آخرین تذکرات تا پایان امروز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تمامی امکانات برای تمرینات تیم ملی بزرگسالان کاراته کشور فراهم شده است، بیان کرد: دو مرحله از این اردوها پیش از این به میزبانی قزوین برگزار شده است که در تمامی اردوهای تیم ملی بزرگسالان کاراته کشور، قزوین امکانات لازم را برای ارتقای سطح کیفی تمرینات برای ملی‌پوشان فراهم آورده است.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین اعلام کرد: تیم ملی بزرگسالان کاراته کشور امروز پس از پایان اردوهایش در قزوین، ایران را به مقصد جده عربستان برای رقابت‌های غرب آسیا ترک می‌کند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول