اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان امسال صورت می‌گیرد

اعزام 50 هزار زائر از سراسر کشور به مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، گفت: تابستان سال‌ جاری بیش از 50 هزار نفر از سراسر کشور از مناطق عملیاتی آذربایجان‌‌غربی بازدید می‌کنند.

اعزام 50 هزار زائر از سراسر کشور به مناطق عملیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حبیب شهسواریان، ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: اردوهای زیارتی راهیان نور شمالغرب کشور همچون سال‌های گذشته در ایام تابستان در استان‌های آذربایجان‌ غربی و کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس توافقات انجام گرفته در جلسات ستاد راهیان نور شمالغرب، در سال ‌جاری بیش از 50 هزار زائر از استان‌های مختلف به مناطق عملیاتی آذربایجان‌ غربی اعزام می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مناطقی که زائران از آن‌ها بازدید می‌کنند در شهرستان‌های مهاباد، پیرانشهر و سردشت قرار گرفته‌اند.

شهسواریان، در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر بر اساس مستندات موجود بیش از 84 نقطه در سراسر آذربایجان‌غربی به ‌عنوان یادمان، قدمگاه، رزم‌گاه و همچنین مناطق عملیاتی شناخته می‌شوند که باید برای تجهیز و ساخت زائرسرا در این مناطق تلاش روزافزونی صورت گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا در مورد اهداف و اثرگذاری این طرح‌ها، بیان داشت: افراد با شرکت در این گونه طرح‌ها علاوه بر تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی با مناطق عملیاتی این استان نیز آشنا می‌شوند که این خود می‌تواند سبب افزایش حضور گردشگران در شهرستان‌های مختلف استان شود.

وی در پایان اظهار داشت: آذربایجان‌غربی برخلاف گفته‌های برخی افراد یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و به همین دلیل باید مسئولان تلاش بیشتری برای جلب توجه مردم به‌سوی جاذبه‌های گردشگری این استان داشته باشند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول