اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران خبر داد

حضور 3 تیم مازندرانی در لیگ دسته یک کشتی آزاد/ اعزام کشتی‌گیران به لهستان لغو شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از حضور سه تیم مازندرانی در رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور 3 تیم مازندرانی در لیگ دسته یک کشتی آزاد/ اعزام کشتی‌گیران به لهستان لغو شد

سلمان قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: برای حضور در این مسابقات 12 تیم اعلام آمادگی کردند که در بین این تیم‌ها سه باشگاه از مازندران هستند.

وی گفت: فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه‌های کشور که از 15 تیر آغاز می‌شود، تیم‌های مؤسسه مالی اعتباری عسکریه مازندران، باشگاه فرهنگی ورزشی بابلسر و باشگاه مقیمی بابل به عنوان سه نماینده استان حضور دارند.

 

*رقبای کشتی مازندران در لیگ دسته اول

 

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران در ادامه اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 12 تیم شرکت‌کننده در دو گروه شش تیمی به صورت رفت و برگشت با هم دیدار می‌کنند.

قادری تصریح کرد: در گروه نخست تیم مؤسسه مالی اعتباری عسکریه مازندران با تیم‌های راه و ترابری مسجد سلیمان، شهرداری مهاباد، فولاد ماهان اصفهان، شهدای نهاوند و شهرداری قوچان همگروه است.

وی گفت: در گروه دوم نیز تیم‌های باشگاه فرهنگی ورزشی بابلسر و مقیمی بابل با تیم‌های صنعت نفت امیدیه، عقاب نیروی هوایی تهران، جوانان ثامن الحجج(ع) سبزوار و نوین چرم البرز همگروه است.

* لغو سفر کشتی‌گیران فرنگی کار تیم ملی به رقابت‌های بین‌المللی لهستان

 

قادری همچنین از لغو سفر کشتی‌گیران فرنگی کار تیم ملی بزرگسالان به رقابت‌های بین‌المللی لهستان خبر داد و افزود: به دلیل دیر اقدام کردن مسئولان در روادید مربیان و کشتی‌گیران، تیم ملی کشتی فرنگی به این تورنمنت اعزام نمی‌شود.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران بیان داشت: در رقابت‌های جام

بین‌المللی پیت لاسینسکی لهستان که قرار بود روزهای سوم تا پنجم تیر در شهر راسی بورز برگزار شود، کشتی مازندران یک کشتی‌گیر و یک مربی داشت.

وی افزود: داوود گیل نیرنگ کشتی‌گیر وزن 96 کیلوگرم و سید هاشم میرزاده از مربیان با سابقه مازندرانی قرار بود در این تورنمنت مهم بین المللی حضور یابند که با توجه به مشکلات به وجود آمده به همراه دیگر ملی‌پوشان از این سفر بازماندند.  

انتهای پیام/خ20/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول