اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان قم خبر داد

اعزام بدمینتون‌باز قمی به پیکارهای قهرمانی آسیا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از اعزام بدمینتون‌باز قمی به پیکارهای قهرمانی دانش‌آموزان قاره آسیا خبر داد.

اعزام بدمینتون‌باز قمی به پیکارهای قهرمانی آسیا

علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های بدمینتون قهرمانی مقطع دانش‌آموزی بدمینتون با شرکت برترین‌های کشورهای مختلف آسیایی در دهه سوم تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: میزبان رقابت‌های بدمینتون قهرمانی دانش‌آموزان آسیا کشور هنگ‌کنگ است و این مسابقات از روز بیست و دوم تیر ماه با شرکت بدمینتون‌بازان کشور‌های مختلف در هنگ کنگ برگزار می‌شود و به مدت هشت روز ادامه می‌یابد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم یادآور شد: پیش از اینکه رقابت‌های قهرمانی دانش‌آموزان آسیا آغاز شود، دانش‌آموزان بدمینتون‌باز شرکت‌کننده در اردوی تیم ملی بدمینتون دانش‌آموزان، یک مرحله اردوی آماده‌سازی دیگر را نیز در پیش دارند.

وی ابراز داشت: تیم بدمینتون دانش‌آموزان کشورمان با ترکیبی هشت نفره از بهترین‌های این رشته ورزشی از استان‌های سراسر کشور در حالی در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف حریفان می‌رود که با توجه به کسب آمادگی لازم شرکت در رقابت‌های آسیایی، نسبت به درخشش این تیم نیز امید زیادی داریم.

پنجه‌باشی اضافه کرد: در تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی ماه‌های اخیر تیم بدمینتون دانش‌آموزان کشورمان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور هنگ‌کنگ، محسن صادقیان و علی دولتخواه دو بدمینتون‌باز قم نیز حضور داشتند که در مراحل مختلف آماده سازی در جدال با حریفان شرکت کننده از استان‌های مختلف، به دنبال کسب جواز همراهی تیم ملی تلاش کردند که در نهایت یکی از آنها در ترکیب تیم اعزامی کشورمان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس محسن صادقیان در کنار هفت بدمینتون‌باز دانش‌آموز ترکیب تیم ملی کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی آسیا تشکیل می‌دهند که امیدواریم با توجه به آمادگی لازم که این تیم کسب کرده است بتواند با دست پر به کشورمان بازگردد.

پنجه‌باشی تاکید کرد: با توجه به حضور چهره‌های مطرح بدمینتون از استان‌های مختلف که حتی سابقه حضور و عضویت در تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه را دارند، این تیم از نظر آمادگی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و قطعا یکی از تیم‌های موفق در مسابقات آسیایی خواهد بود.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم در ادامه با اشاره به موفقیت ارزشمند تیم مقطع ابتدایی قم در مسابقات قهرمانی بدمینتون دانش‌آموزان کشور در سال 90 یادآور شد: مسابقات مقطع ابتدایی در این دوره با شرکت 17 تیم برگزار شد و تیم قم با شایستگی فاتح‌بخش تیمی شد که حاصل آن ظهور پدیده‌های مستعدی همچون محسن صادقیان در بدمینتون استان قم بود و قطعا آنها نیز در آینده توانایی‌های خود را در مسابقات مختلف نشان خواهند داد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول