اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس یک سناریوی فرضی در شهرری

حادثه ناشی از نشت گاز در جاده ورامین مهار شد

خبرگزاری فارس: براساس یک سناریوی فرضی در منطقه 20 حادثه ناشی از نشت گاز در جاده ورامین مهار و محور مسدود شده بازگشایی شد.

حادثه ناشی از نشت گاز در جاده ورامین مهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش براساس یک سناریوی فرضی در منطقه 20، با حضور به موقع ستاد بحران منطقه 20 و اجرای عملیات امدادی نشتی گاز ایستگاه تقلیل فشار گاز واقع در جاده ورامین مهار و محور مسدود شده بازگشایی شد.

دبیر و مسئول هماهنگی مدیریت بحران منطقه در حاشیه این عملیات امدادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اعلام داشت: براساس سناریوی فرضی پس از زمین لرزه 7/6 ریشتری در شهرستان ری ایستگاه تقلیل فشار گاز واقع در جاده ورامین دچار آتش‌سوزی و نشت شدید گاز شد که با حضور به موقع ستاد بحران که متشکل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، نیروی راهور، آتش‌نشانی، ادارات گاز، برق و آب، گروه عملیات 137، هلال احمر و اورژانس است، حادثه مهار شد.

محسن کریمی فاکتور سرعت و عکس‌العمل صحیح را در اجرای خدمات و امدادرسانی، حیاتی برشمرد و خاطرنشان کرد: ارتقای سطح آمادگی و سرعت عمل در ایجاد هماهنگی بین اعضای ستاد بحران، افزایش توانایی امدادگران و کاهش زمان رسیدن به حادثه، ایجاد تمرین و هماهنگی بین واحدهای اجرایی و بازبینی توانایی‌ها و سنجش نقاط ضعف و قوت از اهداف برگزاری این مانور بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اجرای این مانور در راستای تعامل کلیه ادارات اجرایی، عملیاتی و امدادی شهر نقش بسزایی داشته است، تصریح کرد: این مانور تخصصی به منظور ارتقای ایمنی و حصول آمادگی لازم در مقابله با بحران از سوی شرکت گاز استان تهران طراحی شده بود که به صورت سراسری در تمام مناطق تهران برگزار شد.

مانور تخصصی راهور نیز سال گذشته در منطقه 20 در سطح بسیار خوبی برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول