اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز گلستان خبر داد

کاهش 58 درصدی مصرف برق در شرکت گاز گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز گلستان از کاهش 58 درصدی مصرف برق شرکت با بهره‎گیری از انرژی خورشیدی خبر داد.

کاهش 58 درصدی مصرف برق در شرکت گاز گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان، رمضانعلی سنگدوینی اظهار داشت: این افتخار بزرگ نتیجه تلاش کارکنان و برنامه‎های اجرایی شرکت در زمینه مدیریت مصرف برق کسب شد.

وی افزود: در پی رهنمود ارزشمند مقام عظمای ولایت در خصوص اصلاح الگوی مصرف و به تبع آن اجرای قانون هدفمندی یارانه‎ها این شرکت طی جلسات متعدد درصدد مدیریت بهینه مصرف انرژی به ویژه برق برآمد.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان تصریح کرد: در همین راستا با هماهنگی دستگاه‎های ذیربط و انجام اقدامات مؤثر توانستیم مصرف انرژی شرکت را در سایر بخش‎ها مدیریت کرده به طوری که در سال 1390 توانستیم معادل 58 درصد در مصرف برق صرفه‎جویی کنیم.

وی یکی از شاخصه‎های مهم کاهش برق را بهره‎گیری از فناوری‎های نوین در حوزه انرژی خورشیدی خواند و افزود: با بهره‎گیری از خلاقیت و توان بالای یکی از همکاران خلاق و مبتکر شرکت که در زمینه ساخت، نصب و راه‎اندازی سیستم انرژی خورشیدی صاحب‎نظر است توانستیم تعدادی از ایستگاه‎های گاز، ادارات و انبار مرکزی شرکت را مجهز به سیستم فتوولتائیک کنیم.

سنگدوینی اذعان داشت: خوشبختانه اقدام مذکور و سایر اقدامات مرتبط دیگر نتایج خوبی را به همراه داشت و گام مؤثری در همراهی با رهنمودهای ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب و اجرای مطلوب قانون هدفمندی یارانه‎ها برداریم.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت: محقق شدن قانون هدفمندی یارانه‎ها و اجرای فرامین مقام عظمای ولایت در راستای اصلاح الگوی مصرف به ویژه انرژی برق در سطح شرکت که مورد تقدیر استاندار استان قرار گرفته است موجب کسب رتبه برتر در سطح دستگاه‎های اجرایی شده است.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول