اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل اجرای پروژه‌های عمرانی

گاز برخی از مناطق شهرستان نظرآباد قطع می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت گاز استان البرز گفت: به دلیل اجرای چند پروژه عمرانی گاز شهری برخی از مناطق شهرستان نظرآباد قطع خواهد شد.

گاز برخی از مناطق شهرستان نظرآباد قطع می‌شود

محمد هدایی‌پور بعدازظهر امروز به دفتر خبرگزاری فارس در کرج اعلام کرد: این قطعی گاز حداکثر به مدت 7 ساعت در روز سه‌شنبه بیست و سوم خرداد ماه و در بخشی‌های از شهرستان نظرآباد ایجاد می‌شود.

به گفته وی، مناطقی که گاز شهری آنها قطع می‌شود عبارت‌اند از خیابان‌های رسالت، بهارستان و ولایت.

رئیس شرکت گاز استان البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه علت این اختلال چیست؟ گفت: ما پروژه‌هایی را در سراسر استان البرز در دست اجرا داریم که به صورت نامحسوس انجام می‌شود.

هدایی‌پور افزود: البته در برخی از زمان‌ها به دلیل افزایش خطوط لوله گاز و یا اتصال بخش‌هایی از خطوط فوق به مرکز مجبور به قطع گاز هستیم که تلاش می‌کنیم این قطعی به ندرت اتفاق بیافتد.

وی متذکر شد: تقاضای ما از شهروندان این است که در زمان قطعی گاز و تا پایان اجرای عملیات و بالاخره اتصال مجدد،‌ در منزل و یا محل کار خود حضور داشته باشند.

رئیس شرکت گاز استان البرز تاکید کرد: تقاضای ما به این دلیل مطرح می‌شود که در صورت عدم‌حضور افراد در منزل، ممکن است حوادث ناگواری از جمله انفجار و آتش‌سوزی به وقوع بپیوندد و به همین دلیل است که برای پیشگیری از این حوادث حضور افراد مناطق اعلام شده در منزل طی روز سه‌شنبه ضروری است.

هدایی‌پور در پایان اعلام کرد: تلاش می‌کنیم که قطعی گاز حداکثر بیش از 7 ساعت نباشد تا خللی در روند زندگی مردم شهرستان نظرآباد ایجاد نشود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول