اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 3 روز وقفه

تولید گاز در پالایشگاه فجر جم از سر گرفته شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: تولید گاز در پالایشگاه فجر جم پس از سه روز توقف به دلیل عملیات" شات دان" از سر گرفته شد.

تولید گاز در پالایشگاه فجر جم از سر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم رحیم اسلامی ظهر امروز در آیین از سرگیری عملیات تولید در پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم نقش مهم و غیرقابل انکاری در تامین سبد انرژی کشور دارد و بیش از 25 درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

وی با اشاره به توقف سه روزه در تولید گاز پالایشگاه افزود: هدف از"شات دان" و یا توقف عملیات تولید گاز در پالایشگاه، انجام برخی اقدامات تعمیراتی مهم و حساس است و بدون تردید این کار برای رسیدن به تولید پایدار در شرکت بسیار مؤثر خواهد بود.

مدیر عامل پالایشگاه جم خاطر نشان کرد: هدف از این توقف کلی، پیاده کردن برخی اقدامات تعمیراتی بسیار مهم است که قطعا در استمرار تولید پالایشگاه تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

اسلامی تصریح کرد: پالایشگاه در توقف کلی (شات دان) با هماهنگی همه مسئولان شرکت به طور کامل از سرویس خارج و قبل از مدت تعیین شده اقدام‌های لازم انجام شد.

وی یادآور شد: همه قطعات مورد نیاز پالایشگاه برای انجام تعمیرات احتمالی در طول توقف نیز تامین شده بود.

این مسئول گفت: برخی تعمیرات مهم مستلزم توقف کامل بخش یا بخش‌هایی از پالایشگاه است و برای این مقوله در برنامه‌ریزی دقیق، مجوز سه روز توقف در پالایشگاه توسط مسئولان ذیربط صادر شد.

اسلامی ادامه داد: در این عملیات نکات ایمنی توسط نیروهای انسانی و الزامات HSE در محیط کار مورد توجه قرار گرفت.

مدیر عامل پالایشگاه فجر جم اضافه کرد: فعالیت و تلاش شبانه‌روزی و بدون وقفه کارگران، متخصصان و کارشناسان این شرکت توأم با حرکتی جمعی و صمیمانه در چارچوب تخصص و توانمندی فنی در طول سه روز توقف پالایشگاه در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده مهم بود.

اسلامی بیان کرد: تلاش ما همواره این ‌است که در کمترین زمان، بیشترین راندمان، بدون لطمه و آسیب به روند تولید داشته باشیم و افق‌های روشنی را در روند موفقیت‌هایمان شاهد باشیم.

وی افزود: از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و ارتقای پالایشگاه بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول